Johan Nordfeldt (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Hej, Johan Nordfeldt heter jag. Arbetar som trumpetare. Jag har en studio i Stockholm där jag brukar spela in blås till olika typer av produktioner. Besök min hemsida: www.johannordfeldt.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Top Floor Studios Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Grymt bra initiativ! * Vad kostar du? (timme/låt/arr/etc) * Vad använder du i studion? (så man kan be dig använda specifika prylar och tekniker) * Vilka är med i blåssektionen, hur stor är den och vilka instrument ingår? (dvs, om jag arrangerar ett blåspålägg för en blåssektion med trumpet, sax, etc, är det möjligt att få den inspelad som ensemble med samtidigt spel?) * Hur tillgänglig(a) är du/ni? (hur tätt inpå deadline kan man höra av sig?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Nordfeldt (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Jag har skickat ett meddelande till dig. Hälsningar Johan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Nu gissar jag bara men jag tror Top Floor frågade, om inte bara så delvis, av pedagogiska skäl. Så att fler kan ta del av informationen så att säga. Välkommen till forumet förresten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farmer Boy Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 yes, gärna mer info här i tråden. Vi är nog många som kan vara intresserade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MazingMaryRocks Postat 11 mars 2014 Dela Postat 11 mars 2014 Kul med en blåsare, själv försökte jag mig på trumpet av alla instrument en gång för lääänge, lääänge sedan, gick väl sådär :/ Välkommen! //MMR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.