studiomaster26 Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 (redigerat) * Redigerat 17 juni 2015 av SiarSann
littlemess Postat 15 mars 2014 Postat 15 mars 2014 Kanske är intresserad, om jag är av intresse om man säger så ^^ har något upplagt i pop/country du kan lyssna på för att höra mig. Jag bor dock i Norge, men hade tänkt försöka åka till Stockholm lite i sommar..
Martin Postat 15 mars 2014 Postat 15 mars 2014 (redigerat) Kan sjunga det mesta (anpassar mig till låten) om du har nån låt som liknar den sista så langar du bara den! kan skicka här på forumet! Redigerat 15 mars 2014 av Martin
Sarita (oregistrerad) Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Jag vet inte om jag är vad du söker, men jag har en röst med ordentlig botten. Den påminner lite om Inez's röst. Men jag tror att jag har mer botten än henne, Jag bor i Stockholm.
Joakimbuller Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Bor i Stockholm, pluggar på SAE i stockholm för tillfället och är absolut intresserad. Svarar snabbast på mail joakimbuller@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.