Mats Stålbröst Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 C. F. Martin introducerade nyligen en retroserie med några av sina klassiker, bland annat en HD-28 försedd med mikrofonsystemet Fishman F1 Aura Plus. Fuzz har testat gitarren. Här hittar du hela testet hos Fuzz: http://fuzz.se/artikel/martin-hd-28e-retro Klicka här för att visa nyhetsartikel
Anders F Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Spelade in en gammal HD-38 en gång och det är bland det bästa jag någonsin hört. Spännande om man kan komma nära det soundet med moderna gitarrer. MVH Anders
pme (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Spelade in en gammal HD-38 en gång och det är bland det bästa jag någonsin hört. Spännande om man kan komma nära det soundet med moderna gitarrer. MVH Anders HD modellerna är väl inte speciellt gamla? Och jag antar att det var en HD35 eller HD28. HD38 torde annars vara något mycket speciellt.
Anders F Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Det kan varot HD-35 :-) För mig den va från 70-talet den jag spelade in. Grymt ljud iaf :-) MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.