Jump to content
Annons

Vinyl skivor kasta/sälja?


Mookie80

Recommended Posts

Annons

Jag hade nästan allt av ett par skivbolag och bleV tvungen tvungen att magasinera mina grejer mellan flyttar. En stor del av plattorna och andra ägodelar blev stulna.

Nej vad tråkigt. blev det bestulet när du magasinerade det?? Att folk inte kan låta ens grejer vara!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 spänn styck? Då blev du säkerligen blåst.

ja! men ville inte ha de kvar, har de flesta som jag vill ha som mp3. gjorde fö samma med cd-skivorna. vill inte ha en massa damm. dags att inse att det är nya tider nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja! men ville inte ha de kvar, har de flesta som jag vill ha som mp3. gjorde fö samma med cd-skivorna. vill inte ha en massa damm. dags att inse att det är nya tider nu!

Mer nygamla tider där alltfler upptäcker att gammal vinyl fortfarande låter bra, ja ibland ofta till och med bättre än Mp3:or och CD.

Vinylförsäljningnen ökar faktiskt kraftigt varje år både begagnat och nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anjunabeats, Paul van Dyk... Du ska nog vända dig till en trance-DJ eller så - även om trance-genren sjunkit i popularitet samtidigt som housevågen tagit över.

Jag blir lite lockad att se en lista på vilka skivor du har men jag fattar att det är ett hästjobb att fota av sju flyttkartonger vinyler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anjunabeats, Paul van Dyk... Du ska nog vända dig till en trance-DJ eller så - även om trance-genren sjunkit i popularitet samtidigt som housevågen tagit över.

Jag blir lite lockad att se en lista på vilka skivor du har men jag fattar att det är ett hästjobb att fota av sju flyttkartonger vinyler.

Trance - DJ vart hittar jag dessa???! Kom och köp säger jag! billligt..billligt!! 😉😄

Ja det var ett hästjobb att bara gå igenom alla dessa kartonger... får nog fundera på om jag ska fota några av dem... kanske lättare få dem sålda då... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...