Guitar Nilsson Postat 26 februari 2014 Dela Postat 26 februari 2014 (redigerat) Tjo. Skulle vilja ha tips på nån mer högdämpande lur som funkar bra vid inspelning för tex en trummis som dunkar hårt. Kan man växla till den vid mix för att höra basen bättre än i andra lurar vore ju det bra. Exakt mid är mindre viktigt än isolering o basfrekvenserna. Edit: Bumpar min bytesannons: https://www.studio.se/index.php/topic/105322-hoerlurar-audio-technica-ath-m50-bytes-mot-sennheiser-hd-280-pro/ Redigerat 26 februari 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 26 februari 2014 Dela Postat 26 februari 2014 akg 270-serien har alltid funkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 26 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2014 (redigerat) akg 270-serien har alltid funkat Det skulle ha varit nåt med lite överdriven bas så trummisen hör kaggen bättre när vi spelar in samtidigt och brötigt allihop i min lilla studio. Och brötigt är det. Redigerat 26 februari 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 27 februari 2014 Dela Postat 27 februari 2014 Det skulle ha varit nåt med lite överdriven bas så trummisen hör kaggen bättre när vi spelar in samtidigt och brötigt allihop i min lilla studio. Och brötigt är det. vill man inte höra ett tydligt tillslag snarare då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.