Ken Kängström Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 (redigerat) före: Neko, Jag, Sara. (Orkade inte klippa bort er 😄) Efter: Det är nästan lite sorgligt på sina håll. Redigerat 13 april 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 (redigerat) Åh, den där frisyren är bara sååå ute! Skaffa dig något modernt, som en schysst mohikan eller nåt. 😏 (ser inte så illa ut som man kunde tro, det är nog lite satan i dig trots allt) 😄 Redigerat 13 april 2005 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 Åh, den där frisyren är bara sååå ute! Skaffa dig något modernt, som en schysst mohikan eller nåt. 😏 Du jag skulle bra gärna vilja se dig nu! Släng upp en sneakpeak så man kan mobba tillbaka lite 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 (redigerat) Du blev nästan lite söt nu ju! 😆 Klippte också håret häromdan (tänkte eftersom jag var med på bilden ovan). Men mitt blev nog hela 3 cm. Inte ner över näsan längre alltså. Såg ut som Brolle JR.... Redigerat 13 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Åh, den där frisyren är bara sååå ute! Skaffa dig något modernt, som en schysst mohikan eller nåt. 🙂 Du jag skulle bra gärna vilja se dig nu! Släng upp en sneakpeak så man kan mobba tillbaka lite 😆 Och byta plats från mobbare till mobbad? .....skulle inte tro det 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 Åh, den där frisyren är bara sååå ute! Skaffa dig något modernt, som en schysst mohikan eller nåt. 😛 Du jag skulle bra gärna vilja se dig nu! Släng upp en sneakpeak så man kan mobba tillbaka lite 🙂 Och byta plats från mobbare till mobbad? .....skulle inte tro det 😄 Faan också 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 Du blev nästan lite söt nu ju! 😆 Klippte också håret häromdan (tänkte eftersom jag var med på bilden ovan). Men mitt blev nog hela 3 cm. Inte ner över näsan längre alltså. Såg ut som Brolle JR.... Seså Neko upp med en bild nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Klippte mig igår, har inte hunnit ta bilder, och saknar kamera. Kanske kan norpa tjejens kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 Klippte mig igår, har inte hunnit ta bilder, och saknar kamera. Kanske kan norpa tjejens kanske? Gör så... NUUUU 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Jaha. Här diskuterar vi frisyrer och tar bilder på oss själva poserandes nyklippta och fina. Det är bra, det är viktigt att bejaka sina feminina sidor. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 Jaha. Här diskuterar vi frisyrer och tar bilder på oss själva poserandes nyklippta och fina. Det är bra, det är viktigt att bejaka sina feminina sidor. 😕 Haha ja det är klart. Måste ju krydda forumet lite med min nya flint. Borde göra en posertråd för oss alla 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 Har inte ägt en kamera på 26 år...kanske dags att införskaffa en. Men hur f-n får jag in bilderna i lådan? Kan man knöla in dem i CD-läsaren? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 Men hur f-n får jag in bilderna i lådan? Kan man knöla in dem i CD-läsaren? 😳 exakt...de nya CD-läsarna scannar av allting man stoppar in där 😆 Har du vanliga kort kan du väl kila ner till nån fotoquick-butik o be dem scanna åt dig... eller köpa en scanner på ånnåff för 350:- o göra jobbe schälv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 exakt...de nya CD-läsarna scannar av allting man stoppar in där 😄 Grädde!!! Då ska jag be Britney Spears krypa ner i den nästa gång hon tittar förbi 😆 . Tror du skärmen är för liten för att hon ska kunna komma ut? Har bara en 17"... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 Grädde!!! Då ska jag be Britney Spears krypa ner i den nästa gång hon tittar förbi 😛 . Tror du skärmen är för liten för att hon ska kunna komma ut? Har bara en 17"... 😲 Ahmen...17" då syns bara magen ju... nu när hon blivit på tjocken .. skaffa då hellre trippelhead-grafikkort och 3st 17"'are..då kan du släcka ner den skärmen som visar magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Själv har jag extremt ovårdad frisyr just nu. Ser ut som sångaren i Soundtrack Of Our Lives, vadhannuheter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Nu sitter visserligen största delen av Ebbots frisyr på hakan, och det skägget skojar man inte bort. Tungt! I ordets bemärkelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Iofs, och något sådant skägg kommer jag aldrig någonsin få.. har inte anlagen till det 🙂.. Men annars, just att jag inte orkat bry mig så mkt om håret på sista tiden öht (förutom att tvätta det naturligtvis...) 😄 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Betyder detta att jag som har hår till bröstvårtorna ca måste börja spela hårdrock? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Du har redan börjat spela hårdrock.... du har bara inte insett det ännu. 🙂 *suck* denna eviga förnekelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Aldrig, never, no, njet, nicht, och vägra på en massa andra språk. Gjorde misstaget en gång i tiden att klippa av mig håret som då var ner till midjan nästan och vips förlorad även förmågan att spela så det gör jag aldrig om igen, om jag inte ska sluta spela vilket verkar lika troligt som att det skulle bli fred på jorden helt plötsligt! Alltså kontentan av mitt gitarrspel är att det sitter i håret eftersom ju mer jag spelar desto längre blir håret. Stay hairy and scary, svep en pava whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Akta så att håret inte trasslar in sig i gitarren bara 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Akta så att håret inte trasslar in sig i gitarren bara 😏 Det är därför hårspäännet är uppfunnet! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.