Vinyl Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Hej jag har ingen aning om var detta kommer ifrån men när jag går in på sidor tex aftonbladet så kommer detta Your browser does not support the HTML5 audio tag ?? får ni det med ?? kan det vara zonealarm eller norton som varnar för nått?? kan man ta bort det ?? grymt jobbigt när man har hög volym i lurarna och trummhinnorna åker in ett par centimeter 😲
Shadows Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Du surfar nog på för mycket porr. Seriöst dock. Kan inte sätta fingret på det men det låter troligt att det är något antivirus, firewall, spyware etc program. Att det kommer just vid websidor tyder ju på att det är någon spyware t.ex. någon cookie som blockas. Har du ställt in cookieblockning någonstans så skulle det kunna vara det.
Vinyl Postat 3 april 2005 Trådstartare Postat 3 april 2005 (redigerat) Du surfar nog på för mycket porr. Oops got me 😲 typiskt nu hörs det inte länge men jag testar med att slå av cookien får se var som händer.. edit: Äähh det hörs ändå fast jag stängt av cookie controllen Redigerat 3 april 2005 av Peter12345
Neko Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Stäng av alla windowsljud och se om det hjälper. De fyller ändå ingen direkt funktion.
Tilly Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Nej nej.... 😄 Det är förmodligen en pop-up blocker du har som ger ifrån sig ljud varje gång den hindrar ett pop-up fönster 🙂
Lundin Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Öppna Internet explorer / verktyg / Internetalternativ /Avancerat/ Multimedia / ->avmarkera ' Spela upp ljud i websidor'.. kanske löser ditt problem
hackeman Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 Spyware eller popup-blocker tippar jag på. Kör nån anti-spyware så försvinner det förmodligen. T.ex. Ad-ware.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.