Signia Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Om du är ägare till någon eller alla av nedanstående limiters, skriv gärna till mig på PM. Har ett enkelt förslag. Tack på förhand. - McDSP 4040 Retro Limiter - Universal Audio Precision Limiter - Universal Audio Precision Maximizer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Vi som inte har nån av de uppräknade vill oxå veta vad förslaget går ut på. I alla fall jag som är ohyggligt nyfiken på allt som är icke datapluggar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Det är nog datapluggar är jag rädd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 23 februari 2014 Dela Postat 23 februari 2014 Det är nog datapluggar är jag rädd... Då är det inga riktiga limitrar. Såna kan man slåss med. 🙂 Datapluggar är det väl bara att hämta gratis i Plug Steel Bay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 23 februari 2014 Dela Postat 23 februari 2014 Vi som inte har nån av de uppräknade vill oxå veta vad förslaget går ut på. Varför ?. Om du inte har någon av ovanstående limiters varför besvära dig att svara i en tråd som du uppenbarligen inte kan tillföra något till. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 23 februari 2014 Dela Postat 23 februari 2014 Om du är ägare till någon eller alla av nedanstående limiters, skriv gärna till mig på PM. Har ett enkelt förslag. Tack på förhand. - McDSP 4040 Retro Limiter - Universal Audio Precision Limiter - Universal Audio Precision Maximizer Har båda Universal Audio, Precision Limiter och Maximizer... Vad för enkelt förslag har du? Orkar inte .... PM'a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 februari 2014 Dela Postat 23 februari 2014 Du är medveten om att många proffs använder mjukvaror och lever gott på det? Tycker det känns medeltid att trashtalka plugins nu 2014. Tror inte att Nilsson tar det där så hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.