Jari Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Tjaba! Vad är det för skillnad mellan POD xt och bass xt förutom färgen? Man kan väl ladda in nya ljud och stärkare i båda eller?
lavrell Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 POD XT är för gitarr och Bass POD XT är för bas. simple as that!
illvaesen Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Jag tror att Pod XT dessutom fungerar som en Guitarport, vilket bass-pod så vitt jag vet inte gör. Kolla Line 6 hemsida. www.line6.com www.guitarport.com
brojd Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Jag tror att Pod XT dessutom fungerar som en Guitarport, vilket bass-pod så vitt jag vet inte gör. Kolla Line 6 hemsida. www.line6.com www.guitarport.com Undrar när line6 får tummen ur och ger bassisterna samma uppgraderingsmöjligheter och onlinefunktioner som gitarristerna? De har lovat detta ett bra tag nu.... 😲
Jari Postat 4 april 2005 Trådstartare Postat 4 april 2005 Ok, det går inte alltså ladda in nya ljud i bass podden. Tänkte annars att det skulle gå ladda gitar presets till bass podden och vice versa...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.