DanceMannen Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Rea på Waves.com för $39. Fortfarande en bra plugg? Användbar? Jag har annars Waves CLA2A, RCompressor, C6. Även PSP Mix Pack, Izotope Nectar Elements, Cakewalk VX-64 Vocal strip Samt Blue Tube bundle från Nomad Factory som ingår i Sonar X3 Soundtoys Native plugins också Vad sägs?
Signia Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Nä. Tycker inte den är nå kul. Waves skriver att det är samma kompressor som Renaissance kompressorn fast med automatisk attack och release-tid. Men det kan inte stämma, den låter verkligen annorlunda och påverkar ljudet rätt bra. Gaten är halvhyfsad dock. Inte värt det, om man frågar mig. Rcomp, LA-2A och NEctar har betydligt bättre grejor (som du redan har).
joachime Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Du kan köra en tidsbegränsad demo av Waves pluggar. Jag brukar utnyttja det innan köp. Full funktionalitet så demon går att använda i skarp produktion om man vill.
Måsart Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 (redigerat) Lite väl saftigt pris kan jag tycka (trots rea). 25 dollares vore rimligare. Redigerat 25 februari 2014 av Måsart
Terror Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 (redigerat) Ja den är bra. Men använder inte den lika mycket som jag gjorde när jag precis köpt den. Redigerat 25 februari 2014 av Terror
Razamanaz Postat 26 februari 2014 Postat 26 februari 2014 Jag kör den på sång tillsammans med Waves fairchild, gillarn!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.