The Mr Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Tjena. Jag gjorde en ringsignal på beställning av min flickvan. Tänkte att jag skulle dela med mig av resultatet... 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag The Mr... 🙂
schopin Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Hoppas att hon väntar med att svara tills solot är slut 😉
Håkan Ekberg Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Käckt! Nog för att jag gjort låtar till min sambo, men dedikerad ringsignal har jag inte gjort (än). Håkan
Shadows Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 (redigerat) Hade jag gjort något sånt här så hade min flickvän tvivlat på min sexuella läggning. Edit: Egentligen har jag ingen flickvän nu men det var en kul kommentar ändå hehe Redigerat 3 april 2005 av Shadows
Pluffo Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Carro, det ringer. Svara nu, annars lägger jag på. Kan en telefon som ringer lägga på? Är det inte den som ringer som i sådana fall lägger på? Borde det inte vara: Carro, jag ringer. Svara nu. Annars lägger jag på. ( och alltså vara knuten till när du ringer ) Ett tredje alternativ vore: Carro, det ringer. Svara nu, annars lägger den som ringer på. Svara nu är dock ett litet magstarkt begrepp i det här sammanhanget. Borde det inte vara svara snart. Nu är ju ett så inskränkt begrepp. Att personen inte skulle fortsätta att ringa efter nu är knappast troligt. Att personen dock skulle sluta ringa snart är mera korrekt eftersom "snart" är ett begrepp mer tillgängligt för en subjektiv bedömning. Följdaktligen borde du korrigera texten och göra en reviderad version. Jag föreslår: Carro, det ringer. Svara snart, annars lägger den som ringer ( kanske ) på.
Shadows Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 (redigerat) Eller helt enkelt: Carro svara det är ju jag Jag e kåt och det e dig jag vill ha Eller kanske: Svara då din pedofil Jag ringer ju till din mobil Edit: Poängen med att göra en ringsignal till någon man älskar är ju att man gör något de skäms över när det ringer. Antingen då ifall man har en rolig flickvän så kan man få ett par goda skratt och annars så slipper man få det där bögryktet när hon berättar för sina tjejkompisar att "den har minsann min pojkvän gjort". Helt enkelt ryta in "Vad i helvete håller du på med? Svara innana jag blir förbannad" efter de fyra inledande sekunderna med ljuv musik hade varit mycket roligt. Redigerat 3 april 2005 av Shadows
hammagrella Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Jag gjorde en ringsignal på beställning av min flickvan. Shit! 😲 Har du gjort en ringsignal av din flickvän!! Styckmördare har jag hört talas om men det här var lite väl magstarkt!
The Mr Postat 4 april 2005 Trådstartare Postat 4 april 2005 Svara då din pedofilJag ringer ju till din mobil Ha ha ha,,, 😆 Så kommer nog nästa låta, men den skickar jag till dig... The Mr... 😉
hackeman Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Kul idé, men får lång och långsam tycker jag. Om din flickvän lyssnar på mer än ett par takter innan hon svarar hinner den som ringer upp att lägga på. 😉
Allan Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Carro, det ringer.Svara nu, annars lägger jag på. Kan en telefon som ringer lägga på? Är det inte den som ringer som i sådana fall lägger på? Borde det inte vara: Carro, jag ringer. Svara nu. Annars lägger jag på. ( och alltså vara knuten till när du ringer ) Ett tredje alternativ vore: Carro, det ringer. Svara nu, annars lägger den som ringer på. Svara nu är dock ett litet magstarkt begrepp i det här sammanhanget. Borde det inte vara svara snart. Nu är ju ett så inskränkt begrepp. Att personen inte skulle fortsätta att ringa efter nu är knappast troligt. Att personen dock skulle sluta ringa snart är mera korrekt eftersom "snart" är ett begrepp mer tillgängligt för en subjektiv bedömning. Följdaktligen borde du korrigera texten och göra en reviderad version. Jag föreslår: Carro, det ringer. Svara snart, annars lägger den som ringer ( kanske ) på. Ha ha ha ha! Pluffo, du är min mjälte!
johahl Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Jaaa... dagens teknik. Vad hände med klassikern ring ring egentligen? Skön idé i övrigt 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.