D Vibe Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 😱 ... Första gången jag drack sen augusti eller nåt i den stilen, och uppe på det så har jag gått ner 21 kg sen dess; så kroppen tål väl inte lika mkt kanske... 😉 Någon mer som är bakis?
herwhisper Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Uäääähhhhh. Urgghhh. JAA. En annan har en bulldozer som kör racer mellan hjärnhalvorna! Och inte kör han bra heller!!
johahl Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Ställde fram två glas i morse och sen när jag vaknade så var det ena borta. Jag har letat igenom hela lägenheten och jag hittar inte skiten, det är grymt frustrerande. Så svar på din fråga.. ja, ag är bakis.. eller fortfarande full 😱
Shadows Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Första gången jag drack sen augusti Fjolla Du kommer aldrig bli alkoholiserad om du håller på sådär.
nurfen Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Fjolla Du kommer aldrig bli alkoholiserad om du håller på sådär. Snarare, han kommer aldrig bli musiker om han håller på så där 😉
D Vibe Postat 3 april 2005 Trådstartare Postat 3 april 2005 @Shadows och @nurfen: Nej, fan får nog skärpa mig.. 😆
Per_a_55 Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Måste dricka mer! Hade ont som fan i skallen i morse utan att ha druckit: Det ska fan ha ont utan anledning!!!! Har beställt en dunk idag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.