Madvikins (oregistrerad) Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 (redigerat) Hej -jag måste presentara mej säger mina vänner... -40 årig musiklärare med Engelska som andra ämne... -en skamlig svaghet för vissa gamla ELO-låtar erkännes. -jag lyssnar på all musik och gillar det mesta. gör jag nåt själv då? -mest covers...men ni blir dom första att höra om jag gör något själv... Madvikins Redigerat 3 april 2005 av Madvikins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Detta är ett härligt forum. Fastän du postar ditt inlägg klockan halv fyra på natten så får du svar inom tio minuter 🙂 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Detta är ett härligt forum. Fastän du postar ditt inlägg klockan halv fyra på natten så får du svar inom tio minuter 🙂 Välkommen! lol -ja-jag har spionerat på er ett tag...så jaghar förstått så mycket som att trådarna inte ruttnar här ... -tack-! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Orient Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hjärtligt välkommen hit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Välkommen hit Madvikins. Här är det trevligt värre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Skäms nästan....är här inte ofta eller länge nog för att hinna hälsa alla välkomna 😉 . Bättrar på mitt dåliga samvete nu: Välkommen!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 slaptap Postat den 3 April 2005, 12:29 Skäms nästan....är här inte ofta eller länge nog för att hinna hälsa alla välkomna 🙁 . Bättrar på mitt dåliga samvete nu: Välkommen!!! 😄 Neko Postat den 3 April 2005, 11:52 Välkommen🙂 gol Postat den 3 April 2005, 04:14 Välkommen hit Madvikins. Här är det trevligt värre! Orient Postat den 3 April 2005, 04:08 Hjärtligt välkommen hit!🙂 -Tack- det känns som ett levande forum som sagt -nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 det känns som ett levande forum som sagt -nice Kan du hoppa dig upp och sätta dig på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Tjena tjena, varmt välkommen såhär på vårkanten... The Mr... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 -tack :ett trevligt ställe de här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hejsan & Hallå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hej o välkommen hit.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Kul att du kom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hellcome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Dryftar mig att hälsa dig välkommen fast jag inte presenterat mig själv... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 tack allihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Very welcome indeed, Mr Madvikins. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Very welcome indeed, Mr Madvikins. 😏 -why thank you sir! It was a real pleasure! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Välkommen till forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Välkommen till forumet! Grazie mille signori Dan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 välkommen, ser fram emot att höra dina alster ! robc *************************** tyck gärna till om mitt senaste alster: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Hejsan! Känn dig som hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hwagang Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 (redigerat) hej hej Mad Redigerat 6 april 2005 av Hwagang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Madvikins (oregistrerad) Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 ...tackar så allra mjukost allehopa...😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.