Victor Numan Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Fick en plötslig längtan till midsommaren.. så detta blev resultatet. Here it is! 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Kommentarer är välkommna 😱 Puss
Itzhak Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 midsommar är det sista jag tänker på. snarare någon blandning av oldfield, michael schenker goes akustisk, och någon pianoelev som övar skalor. tyvärr inte så uttrycksfullt, men kul ändå!
Musiker Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Bra instrumenttalt men ta bort mycket av reverbet som ligger på. Allt skulle bli mycket bättre om ljuden i sig lät bättre. Pianot bör låta lite mer äkta tycker jag!
stajo Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 he he... snyggt lirat, men jag tänker nog på "Kungens man"🙂.
The Mr Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Får lite orientalisk feeling av det här. Men inte direkt någon midsommarfeeling... The Mr... 😱
GurraValbo (oregistrerad) Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Håller med angående reverben. Jag satt och nynna på sången och insåg att den är sjukt lik en låt. vilken? Jo Kungens man såklart! Du har plockat ett antal toner av den.. Fräck låt även om den inte känns så himla midsommaraktig. bra gung.
Victor Numan Postat 3 april 2005 Trådstartare Postat 3 april 2005 Hur firar ni midommar egentligen?? Hör ni inte alkoholkonsumtionen i låten? 😱 Hehe, nä men det vara bara en oseriös grej jag gjorde igår natt.. Ha det fint, puss
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.