Bierball Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Har laddat hem Google Sketchup och gjort en grov skiss av mitt före detta sovrum, numer hemstudio. Men när jag försöker ladda upp skissen här står att jag inte har tillstånd att ladda upp denna typ av bilder. Och i Sketchup går det inte spara i annat format än .skp. Gör jag något fel eller är dessa uppladdningar inte tillåtna?
Anders F Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Det finns inget si sketchup som heter expotera eller export? Kanske inte kan spara som jpg utan måste expotera som detta? MVH Anders
wellness music Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Gå in i file och välj "print". Har du mac så kan du använda "save as PDF". Skulle inte detta funka för du väl göra en skärmdump helt sonika 🙂 .
adrumdrum Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Exportera som 2D .png fil så blir det en en bild av exakt det som visas på i SketchUp. Fil - export - 2D Graphic och om du inte ändrar så blir det .png fil vilket går att laddu upp här.
Bierball Postat 3 februari 2014 Trådstartare Postat 3 februari 2014 Wellness tips funkade, tack för det. Har startat ny tråd nu, där skissen är bifogad.
adrumdrum Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 om du ska spara mer 2d bilder så gör som jag skrev, det är rätt sätt att göra det på när man jobbar i SU.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.