Victor Numan Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Hejsan đ Mitt namn Ă€r Victor Numan. Fick tag pĂ„ den hĂ€r sidan via Studiotidningen. Jag Ă€r ny i den musikskapande "branschen" men jag tĂ€nkte Ă€ndĂ„ lĂ€gga upp nĂ„gra lĂ„tar som jag har gjort i mitt lilla ensliga rum som Ă€r belĂ€get i norrland, rĂ€ttare sagt i Boden. đ Ja, jag Ă€r född hĂ€r och nej det Ă€r inte platsen pĂ„ jorden dĂ€r solen aldrig skiner för det gör den ofta! Hoppas att MĂ NGA kommer att lyssna pĂ„ mina smĂ„ skapelser sĂ„ att jag kan fĂ„ kritik (bĂ„de bra och dĂ„lig hoppas jag) sĂ„ att jag kan lĂ€ra mig mer och göra Ă€nnu bĂ€ttre lĂ„tar om det nu Ă€r möjligt.. đ Vill du veta mer om mig eller bara vill snacka lite musik sĂ„ maila mig pĂ„ victor_nvi@hotmail.com eller anvĂ€nd samma adress för att adda mig pĂ„ msn. Ha det gött hörni! Puss puss đ
ViktorDenStore Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 VĂ€lkommen đ Och du... pst! Snyggt namn, fast felstavat đ
Lundin Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 VÀlkommen hit frÄn kylan i norr.. har ni fortfarande snö dÀruppe?
Svedsko-b3 Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Hejsan Vicke - Nu e det VĂ R i Halmstad av med rattmuffen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.