Victor Numan Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Hejsan 😄 Mitt namn är Victor Numan. Fick tag på den här sidan via Studiotidningen. Jag är ny i den musikskapande "branschen" men jag tänkte ändå lägga upp några låtar som jag har gjort i mitt lilla ensliga rum som är beläget i norrland, rättare sagt i Boden. 😉 Ja, jag är född här och nej det är inte platsen på jorden där solen aldrig skiner för det gör den ofta! Hoppas att MÅNGA kommer att lyssna på mina små skapelser så att jag kan få kritik (både bra och dålig hoppas jag) så att jag kan lära mig mer och göra ännu bättre låtar om det nu är möjligt.. 😎 Vill du veta mer om mig eller bara vill snacka lite musik så maila mig på victor_nvi@hotmail.com eller använd samma adress för att adda mig på msn. Ha det gött hörni! Puss puss 😄
ViktorDenStore Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Välkommen 😄 Och du... pst! Snyggt namn, fast felstavat 😉
Lundin Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Välkommen hit från kylan i norr.. har ni fortfarande snö däruppe?
Svedsko-b3 Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Hejsan Vicke - Nu e det VÅR i Halmstad av med rattmuffen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.