karl Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 (redigerat) Mind 3,14 4.46 Mb Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag tror man rymmer en hel del olika riktningar i musiken, olika influenser som sedan kommer ut i nå'n form....för mig är det iaf så.... Testar en annan låt som skiljer sig lite från det vanliga för mig....Kul vore med lite kritik om detta är något att hålla på med eller om jag bör hålla mig till mitt "vanliga "stuk 🙂 ://karl. någon?? Redigerat 2 april 2005 av karl
equality Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Finns som vanligt något medryckande i melodin men det låter grumligt och tunt om rytmsektionen. Generellt händelsefattig och lite seg sång för att vara du. I Was Blind och Cloue slår det här med hästlängder!
karl Postat 3 april 2005 Trådstartare Postat 3 april 2005 Finns som vanligt något medryckande i melodin men det låter grumligt och tuntom rytmsektionen. Generellt händelsefattig och lite seg sång för att vara du. I Was Blind och Cloue slår det här med hästlängder! Det som kommer kommer och det är alltid kul att prova iaf 😉 Tack för lyssning fortsätt lyssna Your browser does not support the HTML5 audio tag
Matthew L Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Jag tycker detta var bra låtmässigt men din röst låter bättre i tidigare verk, något som jag tror handlar om att avsaknad av reverb gör sig bättre där. Rösten ligger liksom utanpå det andra i denna låt. Kärnan i din röst tror jag inte försvinner med lite mer fukt så prova med lite svans så tror jag det kan bli riktigt bra!
karl Postat 3 april 2005 Trådstartare Postat 3 april 2005 Kanske ett snedsprång men det är ändå kul att testa det som kommer upp 🙂😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.