wallmannen Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Hej alla. Jag är ny här på forumet och ville bara säga hallå. Håller på med min egen samt andras musik i min relativt avancerade hemstudio sedan många år. Är kanske något old school när det kommer till musikproduktion och teknik. Gillar mest psykedelia/hippie-musik, typ Psychic Ills. Beatles! Ha det bra /Per
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Välkommen! Vore kul att höra vad du gör med tanke på den beskrivningen. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Hej. Kan du lägga upp något? 😏 Hej, och välkommen! Kan du lägga upp något? 😑 ... menar du väl? ☺️
wallmannen Postat 2 februari 2014 Trådstartare Postat 2 februari 2014 Visst kan jag lägga upp något! Är på jobbet så det får bli lite senare dock.
Zakyath Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 (redigerat) välkommen! mer psykedelia till folket! Redigerat 2 februari 2014 av Zakyath
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Visst kan jag lägga upp något! Är på jobbet så det får bli lite senare dock. Vi väntar! 😎
SadamJR Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 😏 Hej, och välkommen! Kan du lägga upp något? 😑 ... menar du väl? ☺️ Var det oklart?
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Var det oklart? Egentligen inte. Ville bara retas lite, sorry!
wallmannen Postat 2 februari 2014 Trådstartare Postat 2 februari 2014 Har lagt upp ett par låtar på mitt soundcloud. Hoppas ni gillar. https://soundcloud.com/search?q=wallmannen
k9 (oregistrerad) Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Gillade "Biter ihop" faktiskt. Tror att jag skulle gilla "En sund tanke" med om jag inte var så trött just nu. Ska ge den ett par lyssningar när jag sovit.
Erik dP Postat 3 februari 2014 Postat 3 februari 2014 Hejsan. Dina låtar är helt ok vid lyssning genom mobilens högtalare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.