RobinCarlsson Postat 1 februari 2014 Postat 1 februari 2014 Hej! Jag producerar house/pop, och söker folk som kan byta idéer via ex. skype. Där man kan skicka över låtar och ge lite feedback. Jag söker seriösa människor, som är duktiga på vad dem gör. Har i dagsläget en remix jag vill visa upp innan jag slänger upp den, så behöver feedback! MVH Rob.
Dutycalls Postat 8 februari 2014 Postat 8 februari 2014 Ta ett kik på mina sounds om du anser mig vara duktig nog eller seriös 🙂 Jag tar iaf det jag gör seriöst 🙂 Lägg gärna upp något så man vet vad du styr med 😉 https://soundcloud.com/balakarnan/rhytm
RobinCarlsson Postat 24 februari 2014 Trådstartare Postat 24 februari 2014 Tjenare! Låter najs där! Lägg till mig på skype om du vill. Carlzzon16 Kolla gärna in här om du vill: www.facebook.com/robmiloofficial
Jorydberg Postat 10 mars 2014 Postat 10 mars 2014 Tja! Jag har proddat sen i somras. Är alltså fortfarande väldigt grön men är redo att satsa allt på musiken och bli grym. Så ja, kanske inte är i den nivå du söker men det är alltid kul att byta idéer osv 🙂 Du kan väl slänga iväg ett mail om du vill till jorydberg@gmail.com, är typ aldrig inne på forumet men kollar mailen varje dag. Så kan jag skicka något som jag gjort där! Ha det gött, Johanna
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.