Fidden Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Hade missat att det var dessa som var med och gjorde första låten.
Fidden Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Snart brister han ut i "ITS A BEAUTIFUL DAY! Dont let it go away"
KillwithSkill Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Snart brister han ut i "ITS A BEAUTIFUL DAY! Dont let it go away" Precis min tanke med. Tog en takt!
Fidden Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 och nu kom det där introt med hoffmeistro, highway man heter den väl?
Die Hard (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 (redigerat) Äntligen lite riktig metal! Zappade och råkade se några minuter av eländet och det där var rena rama bozo-metal. Bytte kanal och ångrar verkligen inte det. Redigerat 15 februari 2014 av Die Hard
UpNorth Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Zappade och råkade se några minuter av eländet och det där var rena rama bozo-metal. Bytte kanal och ångrar verkligen inte det. Jaha.
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Känns som om det kommer fram en ny Oscar Zia varje år i dessa sammanhang. Det blir nog en av hans bakgrundsdansare nästa år, tror det var så Anton Ewald kom med 🙂
Fidden Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 (redigerat) Zappade och råkade se några minuter av eländet och det där var rena rama bozo-metal. Bytte kanal och ångrar verkligen inte det. Fan vad du ljuger, du sitter där i finkläder och med en pappfigur i fullstorlek av christer björkman och dricker skumpa framför tv'n! Redigerat 15 februari 2014 av Fidden
SadamJR Postat 15 februari 2014 Trådstartare Postat 15 februari 2014 Då har man fått sin vanliga dos av schlager och Die Hards gnäll. Tyckte att det var ganska slätstruket. Det enda som stod ut var growllåten, och jag gillar inte growl.
SadamJR Postat 15 februari 2014 Trådstartare Postat 15 februari 2014 (redigerat) Det blir nog en av hans bakgrundsdansare nästa år, tror det var så Anton Ewald kom med 🙂 Danserna bakom dom här sångarna ser oxå precis likadana ut varje år. Typ lågbudget-Michael Jackson. Redigerat 15 februari 2014 av SadamJR
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Danserna bakom dom här sångarna ser oxå precis likadana ut varje år. Typ lågbudget-Michael Jackson. Mm, jag gillade inte att dom hade tv-skärmar framför ansiktet.. Såg så konstigt ut :/ Bättre utan tycker jag
SadamJR Postat 15 februari 2014 Trådstartare Postat 15 februari 2014 Mm, jag gillade inte att dom hade tv-skärmar framför ansiktet.. Såg så konstigt ut :/ Bättre utan tycker jag Berror iofs på hur ansiktet ser ut.
Naymari Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Icona Pop-refrängen gick till final. Den var oväntad!
Neosus Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Nog finns det bättre låtar än sådär?? 😕 Dr Albyl va bäst.. 😑
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Berror iofs på hur ansiktet ser ut. Hahah 😄
KillwithSkill Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Gött att överjävligt titta-vad-käck-&-folkkär-jag-tror-jag-är-och-att-jag-tror-att-jag-kan-sjunga-Shirley-kramp INTE gick vidare!
stol Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Oväntat och roligt att Ace Wilder gick vidare. I min bok så bra som del blir i mello. En bra komponerad hit.
Claes Holmerup Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Denna veckan var det till och med värre bottenskrap än de två tidigare deltävlingarna, när det åtminstone (enligt min mening) har varit två låtar i varje deltävling som har varit rimligt lyssningsbara. Den enda av låtarna som jag tyckte var någonting alls (ECO) kom sist... Av de 5 som gick vidare efter första omröstningen, var Saade Zia minst dålig, medan resten var äkta och oförfalskat skit.
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Ace Wilder var ascool men kunde ha gjort en starkare sånginsats 🙂 Tyckte nog att State of Drama var bäst
laban1 Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Ace Wilder var ascool men kunde ha gjort en starkare sånginsats 🙂 Tyckte nog att State of Drama var bäst Vilken U2 låt var det som deras vers är rippoff på? kom inte på det.
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Vilken U2 låt var det som deras vers är rippoff på? kom inte på det. Joo nu när du säger det!! Väldigt mycket U2
Die Hard (oregistrerad) Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 Fan vad du ljuger, du sitter där i finkläder och med en pappfigur i fullstorlek av christer björkman och dricker skumpa framför tv'n! Fan nu har du avslöjat mig. Har t om med en Christer Björkmanörngott. 😑
Burn Postat 15 februari 2014 Postat 15 februari 2014 dr Alban var ju ganska bra, å Shööly klääämp. men de e väl ba ja som tycker...
GeorgieFree Postat 16 februari 2014 Postat 16 februari 2014 (redigerat) sanna är fortfarane outstanding med sitt framförande. lyckas förmedla texten på ett grymt sätt och det är en enkelt genial melodi. semi 3 hade bara kopior op kopior och oäkta ordblajerier och träklåtar man hört o sett flera ggr och när en Eurovision fantast stänger av tv med melodifestivalen är det illa mycket illa,,sämsta röstsiffrorna sedan 2002 I en delfinal... Redigerat 16 februari 2014 av GeorgieFree
MazingMaryRocks Postat 16 februari 2014 Postat 16 februari 2014 Ja, det är ju egentligen bara sjukt sorgligt alltihop. Sen jag började hänga runt här och på andra forum blir jag ledsen och förbannad! Många av er jag träffar på forumen gör ju musik som är i total världsklass jämfört med det vi plågats igenom de senaste veckorna på mello. Nu är det ju såklart frivilligt att kolla men har man barn i huset så tvingas man hursomhelst att lyssna :/ Byt ut den "jury" som väljer ut vilka som får delta.
SadamJR Postat 16 februari 2014 Trådstartare Postat 16 februari 2014 Hur länge har Björkman regerat, och vilken låt gick vidare till finalen året innan han tog vid?
MazingMaryRocks Postat 16 februari 2014 Postat 16 februari 2014 Det slog mig att vi ju faktiskt har en egen "Melodistudiofestival", varför inte på allvar försöka kommersialisera (snyggt ord, va) den??
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.