SadamJR Postat 2 mars 2014 Trådstartare Postat 2 mars 2014 Jag var inte med och tävlade, men fick vara med i mellanakten istället 🙂http://www.svtplay.s...r-och-teardrops //F Ont om skor där. Vad gjorde du?
Sonefors Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Ont om skor där. Vad gjorde du? Hehe! Ja 🙂 Jag står med som låtskrivare på den låten "Rainmaker". 1
SadamJR Postat 2 mars 2014 Trådstartare Postat 2 mars 2014 Hehe! Ja 🙂 Jag står med som låtskrivare på den låten "Rainmaker". Den låten är bättre än det mesta i årets tävling. Var du där?
Sonefors Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Den låten är bättre än det mesta i årets tävling. Var du där? Kul! Tack så mycket. Nä, tyvärr. Men jag ska nog åka till Danmark när hon kör låten på ESC finalen.
SadamJR Postat 2 mars 2014 Trådstartare Postat 2 mars 2014 Kul! Tack så mycket. Nä, tyvärr. Men jag ska nog åka till Danmark när hon kör låten på ESC finalen. Då kan du ha en Saddam t-shirt.
laban1 Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Outtrigger fick mig t.o.m att rösta. Dom borde ha fått en plats i finalen. Helt klart. Låten var bra och det hade varit kul med lite rock i finalen också.
UpNorth Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Helt klart. Låten var bra och det hade varit kul med lite rock i finalen också. Vadå? Vi har ju Yohio. (bitter ironi)
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Hehe! Ja 🙂 Jag står med som låtskrivare på den låten "Rainmaker". Åh vad roligt 🙂 Den var jättebra!
SadamJR Postat 2 mars 2014 Trådstartare Postat 2 mars 2014 Vadå? Vi har ju Yohio. (bitter ironi) Se hur som helst till att du har skor på dej.
UpNorth Postat 3 mars 2014 Postat 3 mars 2014 Se hur som helst till att du har skor på dej. Vad menar du?
SadamJR Postat 3 mars 2014 Trådstartare Postat 3 mars 2014 Vad menar du? Dom var ju barfota allihop i den där låten. Ingen bra idé.
KillwithSkill Postat 3 mars 2014 Postat 3 mars 2014 (redigerat) Redigerat 3 mars 2014 av KillwithSkill 1
Fidden Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Snart är det dags. Vem ska vi skicka till köpenhamn? Spelbolagen tror på 29 åriga tanten Sanna eller 31 åriga fjortisen Ace. Jag hoppas nog på den arbetsskygge. Vore betydligt roligare.
SadamJR Postat 8 mars 2014 Trådstartare Postat 8 mars 2014 Vem fan kollar på melodifestivalen igentligen. ? 😄 Rätt många. Vem är din favorit?
UpNorth Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 (redigerat) Jag tror som spelbolagen. Ace hoppas jag också. Skoj och udda i sammanhanget med sitt uppkäftiga uttryck. Modern låt också. Sanna och hennes låt levererar känslosamheten finfint, och jag gillar refrängen. Särskilt när det lyfter efter första avskalade vers-brygga-ref-varvet. Men den är lite för mello-mittfåra. Kan funka i EV dock Våndas mest för att Alcazar ska vinna. Har rent generellt svårt för disco i shuffle. Det rycker inte i nån dansnerv, iaf definitivt inte i detta fall. Gråter en skvätt över Outtrigger. Den hade livat upp en del. Nu får Ace stå för det, så gott det går. Redigerat 8 mars 2014 av UpNorth
KillwithSkill Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Jag ska alla gånger kolla. Dricka några kubik öl, eller vin. Sen ska jag bara och sitta och döma ut skiten. Låt efter låt 😆😎 Vinner den där getvibratolåten bröder eller vad fan den heter så kommer jag dö av flabb! Några av låtarna är ju rena stölder!
laban1 Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 (redigerat) Några av låtarna är ju rena stölder! Tänker du på Ace Wilder (doing nothing), You and me baby ain't nothing but mammals, Eller är det ngt annat du tänker på, kanske introt "it's raining men" med Alcokrax, eller vad? Redigerat 8 mars 2014 av laban1
Fidden Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Det var tysklands fel, de gillar inte när man inte jobbar. Plikttrogna jävlar.
laban1 Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 http://youtu.be/rbHjTdBavI4 Versen var rätt lik faktiskt.
chiptraxxx Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 (redigerat) Rätt låt som vann! Välgjord och inte allt för förutsägbar. Ace låt hade alldeles för tam vers annars hade den varit helt ok den också, alla slackers kan dra nåt gammalt över sig! Redigerat 9 mars 2014 av chiptraxxx
Fidden Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Troligtvis bidraget från norge, men det är inte klart än. Sverige vs Norge: 0-1
UpNorth Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Troligtvis bidraget från norge, men det är inte klart än. Oj, den var verkligen überfin, på alla sätt. Måtte norrmännen rösta på den. ... Fast det är inte utan att refrängen drar tankarna till fjolårets vinnare, flöjtslingan där. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.