Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ont om skor där. Vad gjorde du?

Hehe! Ja 🙂 Jag står med som låtskrivare på den låten "Rainmaker".

• Gilla 1
Postat

Den låten är bättre än det mesta i årets tävling. Var du där?

Postat

Den låten är bättre än det mesta i årets tävling. Var du där?

Kul! Tack så mycket. Nä, tyvärr. Men jag ska nog åka till Danmark när hon kör låten på ESC finalen.

Postat

Kul! Tack så mycket. Nä, tyvärr. Men jag ska nog åka till Danmark när hon kör låten på ESC finalen.

Då kan du ha en Saddam t-shirt.

Postat

Outtrigger fick mig t.o.m att rösta. Dom borde ha fått en plats i finalen.

Helt klart. Låten var bra och det hade varit kul med lite rock i finalen också.

MARY ELLE (oregistrerad)
Postat

Åh vad roligt 🙂 Den var jättebra!

MARY ELLE (oregistrerad)
Postat

HAHA 😄 :D 😄

Postat

Snart är det dags. Vem ska vi skicka till köpenhamn? Spelbolagen tror på 29 åriga tanten Sanna eller 31 åriga fjortisen Ace. Jag hoppas nog på den arbetsskygge. Vore betydligt roligare.

Postat (redigerat)

Jag tror som spelbolagen. Ace hoppas jag också. Skoj och udda i sammanhanget med sitt uppkäftiga uttryck. Modern låt också. Sanna och hennes låt levererar känslosamheten finfint, och jag gillar refrängen. Särskilt när det lyfter efter första avskalade vers-brygga-ref-varvet. Men den är lite för mello-mittfåra. Kan funka i EV dock

Våndas mest för att Alcazar ska vinna. Har rent generellt svårt för disco i shuffle. Det rycker inte i nån dansnerv, iaf definitivt inte i detta fall.

Gråter en skvätt över Outtrigger. Den hade livat upp en del. Nu får Ace stå för det, så gott det går.

Redigerat av UpNorth
Postat

Jag ska alla gånger kolla. Dricka några kubik öl, eller vin. Sen ska jag bara och sitta och döma ut skiten. Låt efter låt 😆😎

Vinner den där getvibratolåten bröder eller vad fan den heter så kommer jag dö av flabb! Några av låtarna är ju rena stölder!

Postat (redigerat)

Några av låtarna är ju rena stölder!

Tänker du på Ace Wilder (doing nothing), You and me baby ain't nothing but mammals,

Eller är det ngt annat du tänker på, kanske introt "it's raining men" med Alcokrax, eller vad?

Redigerat av laban1
Postat (redigerat)

Rätt låt som vann! Välgjord och inte allt för förutsägbar. Ace låt hade alldeles för tam vers annars hade den varit helt ok den också, alla slackers kan dra nåt gammalt över sig!

Redigerat av chiptraxxx
Postat

Troligtvis bidraget från norge, men det är inte klart än.

Oj, den var verkligen überfin, på alla sätt. Måtte norrmännen rösta på den.

... Fast det är inte utan att refrängen drar tankarna till fjolårets vinnare, flöjtslingan där. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.