prototyp Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Hej. Jag har hållt på med musik ett tag nu och hållt på med alla möjliga stilar, först o främst är jag ett fan av amerikansk new school rap, alltså jag älskar den musik som släpps nu för tiden. Men jag är även ett STORT fan utav house musik, glada melodier etc etc. Jag söker TALANGFULLA house producenter som är intresserade av ett samarbete. Jag är väldigt bra på det jag gör och är även producent själv (kan dock inte producera house) så enligt mig själv är jag en perfekt samarbetspartner. Jag kan sjunga, rappa och producera+ har ett otroligt bra öra för musik så det kan bara bli bra i slutändan. Den stil jag är ute efter o göra är i princip samma stuk som Young Squage kör; alltså väldigt glad musik med snabb rapp och sång. Jag har även varit en del av Young Squage för ca 2 år sedan innan de blev signade och har fortfarande kontakt med dom. = stor chans att bli hörd av Sony Music. Pratade senast igår med en i gruppen och han sa att jag ska höra av mig så fort jag släppt något. Mitt problem är att jag hållt på med amerikansk rap/hiphop nu ett tag men idag vände allt efter att jag lyssnat på massa house och jag vill fan hålla på med sånt. Pga den glädjen man får genom musiken och att det är otroligt bra musik LIVE. Och självklart eftersom sverige endast spelar sån musik på clubs radio etc. Vad jag tror kan bli väldigt unikt ochså är att blanda mina producent kunskaper inom new school rap och dina house kunskaper. SNälla inga oseriösa svar eller att jag har stavfel i min text cuz I don't rly care about it. Vill helst samarbeta med någon som bor i stockholms området så man kan göra allt tillsammans. Är du intresserad av att slå igenom så hör av dig. Ni som ska kommentera att det är omöjligt att slå igenom behöver inte kommentera lol... jag är säker på min sak 🙂 Hör av er 🙂 Endast ni som är målmedvetna och vet att ni vill komma någonvart med musiken och satsar helhjärtat tack. Smakprov finns till de som skriver ett mail till: therealmainstar@gmail.com MVH
Dutycalls Postat 8 februari 2014 Postat 8 februari 2014 Hur pass mkt kan du 🙂? Lyssna gärna på mina sounds och se om det duger
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.