Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå ärade musiker!

Är det någon som sitter med ritningar på några schyssta fancy studiomöbler. Som kommer göra att musiken blir myycket bättre i hemmastudion?

Jag kan med snickeriet, men har dålig inspiration för ändamålet.

Annons
Postat (redigerat)

Fan va otydlig jag är:

Feature:

- En skiva under för klaviaturet, på medar.

- Gärna den klassiska böjda formen, av både dom praktiska anledningarna och det estetiska.

- Enmans

- Max behov av 1st 19"rack (19" right?)

- Mittbredd för 2st 24" skärmar

- Monterbart (för att överhuvudtaget få in det från garaget in till studiorummet)

Jag vill bygga själv, för att få ett flådigare (och mer välspelande) studiobord, än dessa man kan köpa för 2-3k.

Redigerat av Johanberg
Meidenberg (oregistrerad)
Postat

Jag tror jag har kvar ritningar på mitt egna hemmaknåpade bord, om inte så kan jag säkert trolla fram dom igen.

https://www.studio.se/index.php/topic/100964-hemstudiobygge-skynda-langsamt/page__hl__skynda

Måste fota av det ordentligt någon gång, behöver vidvinkelsobjektiv för att få med hela...

Annars är det väl bara ta fram penna och papper och designa ett eget, brukar bli bäst så 🙂

Postat

Såg din andra post nu, då blir det bordet lite knivigare. Går dock att skruva isär 🙂

Postat (redigerat)

Du har dessutom fått till den "fancy" snygga (och praktiska) vinklingen, men behållit det rakt i bakkant.

Redigerat av Johanberg
Postat

Exakt ditt bord vill jag bygga! Smakfullt!

Tack! stabilt som fan!

Du har dessutom fått till den "fancy" snygga (och praktiska) vinklingen, men behållit det rakt i bakkant.

Jag slopade dock den detaljen när jag insåg att jag ändå inte kommer ha den mot en vägg 🙂

Skickar PM

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.