Kaffekopp1 Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 (redigerat) Hej! Problemet löst! Mvh Redigerat 29 januari 2014 av Kaffekopp1
Fexell Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Har du länkat rätt till mapparna med plugins'en med FL? Har du uppdaterat Plugins-listan? 🙂
Kaffekopp1 Postat 28 januari 2014 Trådstartare Postat 28 januari 2014 Fexell: jag får in dem i plugins-listan men sen får jag ett felmeddelande, mailar dig när jag har meddelandet framför mig så jag kan citera. Mvh
hegobald Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Om du installerat Win7 på din Macbook är det viktigt att hålla koll om det är en 32 eller 64 bitars version (båda funkar). Har du 64 bitar måste du installera 64 bitars versioner av pluggarna också!
Kaffekopp1 Postat 29 januari 2014 Trådstartare Postat 29 januari 2014 Hegobald: Jag installerade först 32 bitars versionen men när jag skulle lägga in apples drivrutiner till windows så funkade det inte och då bytande jag till 64 bitars, då funkade det bra. Fexell: Jag får upp pluggarna i listan men sen kommer denna texten upp "Sorry but this plugin couldn't be found or opened. If this plugin has to be registered, please check that you registered it correctly."
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.