Millen1981 Postat 27 januari 2014 Postat 27 januari 2014 Tänkte bara höra om någon eller några har tjänat pengar på sin hemstudio och I sånnafall vad som gjordes. Tex sång eller insp av gitarr mm mm. Tycker det är intressant att höra men kanske bara ja som tycker det. Så har du fått en slant för något du behövt göra i din hemstudio så skriv gärna av dig några rader.
Gerterface Postat 27 januari 2014 Postat 27 januari 2014 Jag skriver musik för en YouTube kanal och på grund av det har dem betalat 50% utav min CCC2 som jag köpte från EastWest. Kan inte riktigt kalla det tjäna, men har blivit betald av dem iaf.
Henric Svensson Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Jag har bl a gjort musikalbakgrunder till ett musikalprojekt utan orkester...
Kr-illo Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Jag skriver musik för en YouTube kanal och på grund av det har dem betalat 50% utav min CCC2 som jag köpte från EastWest. Kan inte riktigt kalla det tjäna, men har blivit betald av dem iaf. Fan vad skoj 🙂 När, hur, och vart kan man lyssna på material som gjorde detta möjligt för dig.? (Blir nyfiken)
Gerterface Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Fan vad skoj 🙂 När, hur, och vart kan man lyssna på material som gjorde detta möjligt för dig.? (Blir nyfiken) Den kanalen jag skriver för är www.youtube.com/FnaticTV. De videos jag gjort musik för är inte uppladdade ännu, men de borde komma inom någon månad! Kul att du är interesserad 🙂
Måsart Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 (redigerat) Svensexor, möhippor och liknande kan man tjäna lite extrapengar på. Salongsberusade 38-åringar som vill sjunga in "Bed of Roses" finns det gott om i vårt avlånga land. Redigerat 30 januari 2014 av Måsart
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.