Carl Löfgren Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Digitalmixern Qu-24 bygger vidare på Allen & Heaths mixer Qu-16, och har plats för 30 ingångar, varav 24 hanterar både linesignal och mikrofon. Reglarna för de 24 kanalerna plus mastern är motoriserade. Precis som föregångaren har Qu-24 en pekskärm i färg där man ställer in eq, kompressorer och effekter. Mixern är dessutom utrustad med en funktion som låter dig strömma ner upp till 18 separata spår samtidigt ner till en vanlig usb-hårddisk. Allen & Heath Qu-24 kommer att kosta 25995 kronor när den landar i Sverige under februari månad. Tillverkare: Allen & Heath (www.allen-heath.com). Kontakt: Benum (www.benum.se). http://www.youtube.com/watch?v=CZgpmn0Tfpc Klicka här för att visa nyhetsartikel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Ojojoj, vilken utveckling på allt. 😎 Kanske helt omodern framåt somman? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wonko Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Priset kändes ju riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 25 januari 2014 Dela Postat 25 januari 2014 Priset kändes ju riktigt bra. Jag tyckte det var för dyrt jag. Räcker till en skaplig V70. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
A2K Postat 26 januari 2014 Dela Postat 26 januari 2014 Jävligt snygg mixer kan jag säga, vilket gränssnitt! Helt ok pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.