Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ser att dem toppar svenska itunes topplistan med en ny låt heh. Didnt see that one coming 😄 Den va ganska skön. Har ni några svenska artister som ni förknippar med gamla minnen? Som ni skulle vilja gjorde comeback? 🙂

Annons
Postat

Dom heter det, inte dem ;-)

Hansson & Karlsson skulle vart topp men det är tyvärr omöjligt...

haha ja ok, dom 😛

Postat

Abba, tveklöst!

Verkligen! Man kan nog lugnt säga att ABBA var det bästa som kunde hända Sverige musikaliskt på den tiden. Satte vårt land ordentligt på världskartan! Älskar dem också 🙂

Postat
Det har inte funnits många vettiga svenska band. Jag tycker att dom gott kan få vila i frid.

Hej då har du missat massor tex kebnekajse/zamla mammaz manna/egba/rickfors/spotnicks/tages/

shanes/pugh och en jävla massa fler hinner inte skriva mer nu...

Postat

Hej då har du missat massor tex kebnekajse/zamla mammaz manna/egba/rickfors/spotnicks/tages/

eller sä gillar han dom inte.....

Postat

ABBA säger jag också.

Vore kul att se alla gamla svenska punkband också, Ebba, ksmb m fl. Ny skiva med Kjell Höglund skulle jag lyssna på.

Fast egentligen tror jag återföreningar är roligare i tanken än i verkligheten. Förutom deep purples självbetitlade återföreningsskiva. Den är grym.

Postat

Har hört och inte gillat nåt av det där, utom några av Spotnicks och Pughs grejer.

Postat

ABBA - Hade varit coolt att se och höra 🙂

Dia Psalma - Om de kunde låta som de gjorde pre-återföreningen 🙂

User - Gjorde bara en skiva...men den var väldigt bra tycker jag 🙂

Postat

ABBA - Hade varit coolt att se och höra 🙂

Dia Psalma - Om de kunde låta som de gjorde pre-återföreningen 🙂

User - Gjorde bara en skiva...men den var väldigt bra tycker jag 🙂

Exakt! Att se ABBA live, oj oj. Den ligger ju högt på listan för omöjliga saker som man skulle vilja uppleva 😄

Postat

November givetvis. Har de lagt av förresten?

Troll hade ju också varit kul.

Hmm Troll? Tror inte jag hört talas om dem heh

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Hmm Troll? Tror inte jag hört talas om dem heh

Jodå, om du var med under 80-talet dvs.

Urk! 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.