fyffes Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 ... så länge det varar! Alltså, har sökt mig hit efter mer eller mindre tips av en annan forumsanvändare främst i studiesyfte och för att diskutera sånt som jag redan har koll på. Tycker förövrigt att forum än så länge har hållt hög klass och trevlig stämning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 välkommen fyffes / säger en chiquita Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fyffes Postat 1 april 2005 Trådstartare Dela Postat 1 april 2005 Hehe, nästan lite vitsigt ju! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 Välkommen välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Gitarr! (oregistrerad) Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 Hej Hopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 Hej! Åsså uttalas det "fajfs", eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 välkommen fyffes / säger en chiquita Ey. Det var jag som skulle vara Banana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fyffes Postat 2 april 2005 Trådstartare Dela Postat 2 april 2005 Uttalet lämnar jag till er, men själv säger jag inte "Fajvs"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Välkommen hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 🙂 Hej hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Välkommen! MVH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Hejsan & Hallå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Välkommen du mé... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Tjena... En Kalmarit till 😉 nice... För snart köra en IRL Kalmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hellcome 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 4 april 2005 Dela Postat 4 april 2005 Hej Fyffe kom in i vårt kyffe 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fyffes Postat 5 april 2005 Trådstartare Dela Postat 5 april 2005 Ehum, fyffes om jag får be! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claesson Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Yo. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Allå allå 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Är "Studiosyfte" i rubriken någon sorts vits, eller menar du "studiesyfte", som du skrivit i meddelandet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 april 2005 Dela Postat 5 april 2005 Välkommen! Men din Avatar är fusk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 6 april 2005 Dela Postat 6 april 2005 Hejhej! Ännu en Kalmarbo? Trevligt! 😛 Då är vi väl 4 då, om jag nu inte missat nån...? Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.