fyffes Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 ... så länge det varar! Alltså, har sökt mig hit efter mer eller mindre tips av en annan forumsanvändare främst i studiesyfte och för att diskutera sånt som jag redan har koll på. Tycker förövrigt att forum än så länge har hållt hög klass och trevlig stämning!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 välkommen fyffes / säger en chiquita
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 välkommen fyffes / säger en chiquita Ey. Det var jag som skulle vara Banana.
fyffes Postat 2 april 2005 Trådstartare Postat 2 april 2005 Uttalet lämnar jag till er, men själv säger jag inte "Fajvs"...
Twilight_Zound Postat 3 april 2005 Postat 3 april 2005 Tjena... En Kalmarit till 😉 nice... För snart köra en IRL Kalmar
Hemluth Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Är "Studiosyfte" i rubriken någon sorts vits, eller menar du "studiesyfte", som du skrivit i meddelandet?
android Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 Hejhej! Ännu en Kalmarbo? Trevligt! 😛 Då är vi väl 4 då, om jag nu inte missat nån...? Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.