sam Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Samuel Ljungblahd släppte sin dubutskiva för en månadsen ungefär, och efter att ha lyssnat till den i nån vecka nu, måste jag säga att det är det absolut bästa jag hört från den svenska soul-scenen, helt klart! Skivan släpptes under labeln talkingmusic.se När man går in där dyker en popup upp där man kan provlyssna. rekomenderas! länk till skivan på ginza.. http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=22797
sam Postat 7 april 2005 Trådstartare Postat 7 april 2005 antar att det inte är så många som lyssnar på sån musik här..
P3t3r Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Här finns en iallafall... Men hittade ingen demo på sidan. 😄
Jocke Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Här finns en iallafall... Men hittade ingen demo på sidan. 🙂 Det kommer en pop-up. Det lät skitbra. Är lite skraj för gospel bara... 😄
P3t3r Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Ingen pop-up poppar upp här. 😄 Varken i Explorer eller Firefox. Kanske nåt med brandväggen. Ingen som kan göra en direktlänk?
milton Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Direktlänk. Gospel är inte så läskigt, håll någon i handen ska det nog gå bra. 😄
P3t3r Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Direktlänken funkar inte heller. Har kollat brandväggsloggar utan resultat. Något skumt är det, antagligen på deras sida. 🙂 Måste de krångla till lyssningen så får det vara. 😄
Timegroove Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Aahh, sweet soul music! Låter j-t schysst, och mycket Bilal! 😄
milton Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 När vi ändå snackar soul-gospel: någon som vet vad Raphael Saadiq gör nu för tiden? Har han släppt något i någon konstellation på senaste tiden? Existerar Lucy Pearl fortfarande? Och ja, jag borde använda google mer..
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 När vi ändå snackar soul-gospel: någon som vet vad Raphael Saadiq gör nu för tiden? Har han släppt något i någon konstellation på senaste tiden? Existerar Lucy Pearl fortfarande? Och ja, jag borde använda google mer.. Raphael Sadeeq har tappat känslan. Senaste plattan "still ray" är jättetråkig. Kolla Rashaan Patterson istället.
Harman (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Bege er till Jönköping ikväll till vätterstranden där Samuel Ljungbladh spelar. Inga biljetter utan alla är välkommna. Han börjar lira 22.30 så missa inte denna chansen att få se honom gratis. För mer info www.allstarfestival.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.