karl Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 LÅTNAMN:? ARTIST/GRUPP:k GENRE:horsemusic LÅTLÄNGD:2min KOMPOSITÖR:k PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE:k INSPELNINGSÅR:05 FORMAT: mp3 STORLEK: (ex. 4 megabyte) STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Skulle vilja veta om detta funkar innan jag lägger mera krut på det....kanske inte världens tajtaste men konceptet???funkar det??? 😄
kyaal Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 (redigerat) Skulle vilja veta om detta funkar innan jag lägger mera krut på det....kanske inte världens tajtaste men konceptet???funkar det??? 😄 bra sound, avkopplande musik..! vore fett om du drog igång trumkompet en bit in i låten, alltså typ andra versen eller andra refrängen eller så. Redigerat 1 april 2005 av kyaal
equality Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 (redigerat) Oj vad du är flitig! Vilken snygg gitarrfigur i början! Fint när den kommer tillbaka efter lite vidlyftiga utflykter till majackord. Kanske skulle utgå mer från figuren och varianter på den? edit: fattar inte svarsalternativen riktigt. Chris Rea tyckte jag var suverän innan han blev smörig. Letter from Amsterdam - kanonlåt! Redigerat 1 april 2005 av (e)qualitymusic
karl Postat 1 april 2005 Trådstartare Postat 1 april 2005 edit: fattar inte svarsalternativen riktigt. Chris Rea tyckte jag var suverän innan han blev smörig. Letter from Amsterdam - kanonlåt! Det är just det jag känner för CR....för mycket smöör.... 😉 och om man ska göra en c-låt så vill man helst hålla sig på den icke smöriga sidan... 😕 sen är det möjligt att han gjort ett och annat som är bra,men så fort jag hör C Rea så är det smörvarning.... 🙂 Keep on horseing Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.