Jump to content
Annons

horsemusic  

1. 1. horsemusic

• 1. Chris Rea
      0
    • 2. jobba på
      0

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN:?

ARTIST/GRUPP:k

GENRE:horsemusic

LÅTLÄNGD:2min

KOMPOSITÖR:k

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:k

INSPELNINGSÅR:05

FORMAT: mp3

STORLEK: (ex. 4 megabyte)

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:

Skulle vilja veta om detta funkar innan jag lägger mera krut på det....kanske inte världens tajtaste men konceptet???funkar det??? 😄

Annons
Postat (redigerat)
Skulle vilja veta om detta funkar innan jag lägger mera krut på det....kanske inte världens tajtaste men konceptet???funkar det??? 😄

bra sound, avkopplande musik..! vore fett om du drog igång trumkompet en bit in i låten, alltså typ andra versen eller andra refrängen eller så.

Redigerat av kyaal
Postat (redigerat)

Oj vad du är flitig! Vilken snygg gitarrfigur i början! Fint när den kommer tillbaka efter lite vidlyftiga utflykter till majackord. Kanske skulle utgå mer från figuren och varianter på den?

edit: fattar inte svarsalternativen riktigt. Chris Rea tyckte jag var suverän innan han blev smörig. Letter from Amsterdam - kanonlåt!

Redigerat av (e)qualitymusic
Postat
edit: fattar inte svarsalternativen riktigt. Chris Rea tyckte jag var suverän innan han blev smörig. Letter from Amsterdam - kanonlåt!

Det är just det jag känner för CR....för mycket smöör.... 😉

och om man ska göra en c-låt så vill man helst hålla sig på den icke smöriga sidan... 😕 sen är det möjligt att han gjort ett och annat som är bra,men så fort jag hör C Rea så är det smörvarning.... 🙂

Keep on horseing

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.