Wishes Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 (redigerat) Hej! Är helt ny på detta forum. Tänkte lägga in en liten blänkare för sammarbeten. Jag är en 29 årig tjej som bor i Stockholm och söker musiker, band, producenter för sammarbeten. Här finns en demo ni kan lyssna på: Hör gärna av er till mig 🙂 mariella.angner@gmail.com Redigerat 13 januari 2014 av Lundin
Terror Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 Först och främst, välkommen! För det andra, det är förbjudet att ladda upp covers här, just so you know 😉 Och för det tredje.. intressant! Vad sjunger du helst? hur länge har du hållt på? vart i stockholm bor du?
Wishes Postat 12 januari 2014 Trådstartare Postat 12 januari 2014 (redigerat) Hej. Vad sjunger du för nått då? Smakprov Sjunger lite allt möjligt, indiepop, pop, edm osv.. 🙂 Redigerat 13 januari 2014 av Lundin
Wishes Postat 12 januari 2014 Trådstartare Postat 12 januari 2014 Först och främst, välkommen! För det andra, det är förbjudet att ladda upp covers här, just so you know 😉 Och för det tredje.. intressant! Vad sjunger du helst? hur länge har du hållt på? vart i stockholm bor du? Oj hade ingen aning.. hur tar man bort det då? 😄 haha! Jag kan sjunga olika genres men viktigt för mig är känslan och själen i musiken då jag gärna sjunger så själv.. Är klassiskt skolad i grunden sedan lågstadiet så har sysslat med musik sedan barnsben.. 🙂 Gick sång och röstutveckling även i gymnasiet. Sjunger allt möjligt, pop, rock, indiepop, edm osv. Jag bor i Hammarby sjöstad i sthlm 🙂
Wishes Postat 12 januari 2014 Trådstartare Postat 12 januari 2014 tror jag lyckades nu.. 😄 länkade från soundcloud istället 🙂
Lundin Postat 13 januari 2014 Postat 13 januari 2014 Hej o Välkommen hit. Tyvärr hindrar forumets regler även länkning utifrån när det gäller covers och remixer.
Terror Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Kul! Kanske skulle kunna göra något ihop någon dag! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.