Shadows Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Det här är något av det smartaste jag någonsin sett. Jag är så imponerad så det inte går att beskriva. Att jag inte kom på det här själv alltså. http://savetoby.com/
Egghuvud Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Käka råttan säger jag, med faever beans till och se om jag bryr mig. 😄
Chrille Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 20 000$ i balanserade insättningar vid det här laget. Jag mår dåligt. Jävla as!
nurfen Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Verkar dock vara någon som inte gillar det här.. Kolla PayPal-sidan. "This recipient is currently unable to receive money." 🙂
Rapid Wanker Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Vad är det för jävla pulver som satt in stålar då 🙂 Jag är skeptisk.
Shadows Postat 1 april 2005 Trådstartare Postat 1 april 2005 Jag fattar det inte heller. Det är ju möjligt att det är ett skämt. Man ska dock aldrig underskatta människors dumhet. Det slaktas miljoner djur året om och det bekommer mig inte nämnvärt. En liten kaninkrake mer eller mindre skiter jag fullständigt i.
Fredrikmo Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Det jag mår illa av är att skämtet gett honom en förmögenhet. Jag vill inte leva i denna sjuka värld, jag är en anakronism, jag passar inte in, jag känner mig utanför, oförstående och utanför. Var är Nattvaktaren? Jag vill ha dödshjälp. 😏
Itzhak Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 och jag tycker att det roligaste är att han är en reklambanner på sidan.
Torre Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 (redigerat) Ideen e smart(om än grym), dock kom han inte på den utan jag har sett flera såna tidigare. 🙂 Redigerat 2 april 2005 av Torre
SamiRaj Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Det är lite som med terrorister som kör utpressning om att dom ska avrätta nån i gisslan om dom inte får en helikopter och 2miljoner dollar... Arbetslös som man är kanske man skulle ta och inspireras lite av det här. 🙂
Rapid Wanker Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Det jag mår illa av är att skämtet gett honom en förmögenhet. Jag vill inte leva i denna sjuka värld, jag är en anakronism, jag passar inte in, jag känner mig utanför, oförstående och utanför. Var är Nattvaktaren? Jag vill ha dödshjälp. 🙂 I brist på nattvaktare, köp mitt fultjack. Tar i vanliga fall livet av folk på en kvart...jagär dum nog att spä' det med dyra prylar som arsenik.
Pluffo Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Låt mig säga såhär: Fejk! Klart som fan killen inte har fått 20,000 dollar för det här larvet. Att manipulera information är inte svårt.
D Vibe Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Låt mig säga såhär: Fejk! Klart som fan killen inte har fått 20,000 dollar för det här larvet. Att manipulera information är inte svårt. Nej, även om det är riktiga paypal-uppgifter så kan det vara hans egna pengar som cirkulerat genom paypalkontot ett antal gånger 😆.. Men om det är äkta, så är det skrämmande var ytliga människor är egentligen. Tänk vad mkt bättre de där 20.000 USDollarna kunde göra om de skickades till välgöring istället; t.ex. köpa regnskog eller så. Men så fort en liten fluffig söt varelse behöver hjälp så ställer de upp i vått och torrt.. Människor.
schopin Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 Den där har funnits länge, fast nu verkar han ha gjort om lite. Förut så stod det längst ner på sidan att allt var en bluff, men det kan jag inte hitta nu. Tror han hade en mer verklighetstrogen motivering till att rädda toby då också.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 april 2005 Postat 2 april 2005 (redigerat) Tänk vad mkt bättre de där 20.000 USDollarna kunde göra om de skickades till välgöring istället www.vendolin.se Redigerat 2 april 2005 av maxmaxmax
Stinkey (oregistrerad) Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 (redigerat) Vem behöver en kanin? När man har tumme med turen? http://www.cutoffmythumb.com/ Redigerat 1 maj 2005 av Stinkey
Peder Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Hej! Jag är en glad psykotisk hane på 26 vintrar - om ni skickar mig pengar så ska jag äta upp dem allihopa! (PS Skicka helst sedlar!) MVH-InternetIdioten!
Per_a_55 Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Eftersom jag har levt 50 år utan hjärna är ni skyldiga mig en himla massa pengar!
musik (oregistrerad) Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Hej! Glöm inte att "smart" är ett själsord! Tänk om han eller hon varit intelligent istället... Det är inte det minsta märkligt att de där pengarna kommit in på kontot! $38000 eller vad det nu var... Det kan ju ha varit 38000 käftar som satt in varsin dime. Inte ett dugg förvånande. 😏 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.