Lars Danielsson Postat 8 januari 2014 Dela Postat 8 januari 2014 AW-3G är en stämapparat från Korg som fästs på instrumentet med hjälp av en klämma, vilket gör den lämpad för akustiska instrument. Själva stämapparaten kan vinklas för att vara enkel att läsa av. Bildskärmen är bakgrundsbelyst. Priset är 250 kronor. Tillverkare: Korg (www.korg.com) Kontakt: Englund Musik (www.emnordic.se) Klicka här för att visa nyhetsartikel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 8 januari 2014 Dela Postat 8 januari 2014 Jag förstår inte. Vad är nyhetsvärdet i detta? Obs försöker inte dissa utan frågar ärligt. Stämapparater med klämma går det väl tretton på ett dussin? Vad jag vill veta i nyheten är vad som gör just den här stämapparaten så himla bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Danielsson Postat 15 januari 2014 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2014 Min tanke var att offra några få tecken på att skriva om en tillbehörsprodukt som trots allt kan vara till nytta. Men du har kanske rätt. Ha de bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.