PinkBlack (oregistrerad) Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Hej alla! Då var det äntligen dags att säga hej i det här forumet! Hus inköpt och drömmen om att bygga egen studio i källaren är sann! Då jag varit musiker semiproffesionellt i över 20 år ska det bli roligt att få nörda med detta på lediga (!?) stunder. Hoppas kunna få mycket utbyte av er expertis och kunnande inom hemstudiovärlden samt kanske finna nya bekantskaper och kanske t o m vänner 🙂 Studion heter PnkBlack Studios och är beläget i Skärblacka utanför norrköping, jag heter Chrille, 42, gitarrist, sångare, låtskrivare... Ja än en gång, hej på er alla! 🙂
CHAE Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Grattis till husköp, planerna på din man cave ( 😉 ) och välkommen hit. Hoppas att du ska trivas här 🙂 Vänligen, CHAE
Erik dP Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 (redigerat) Välkommen, och grattis till huset och blivande källarrevir. (Ingen dedikerad studio. Fast jag använder vardagsrummet som studio då flygeln, micken och gitarren står där. Och så givetvis ett backup-rum med digitalpiano om det är full fart i huset.) Redigerat 7 januari 2014 av Erik dP
everlastingrecords Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Välkommen! Lägg gärna upp bilder och uppdateringar från hemmastudiobygget framöver!
PinkBlack (oregistrerad) Postat 7 januari 2014 Postat 7 januari 2014 Will do, tackar för era trevliga saluteringar 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.