tomazopantera Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 (redigerat) Sällan som aprilskämt är roliga... Själv åkte jag på ett för kanske 10år sedan, då jag hörde Börje Salming säga på radion att han skrivit på för Djurgården... Då blev jag lite deppig innan jag insåg att jag blivit lurad... Men det är väl rätt sällan man blir lurad för lurendrejeriet är ju stöpt i samma form och följer samma mönster på nåt sätt? Har ni lurats eller blivit lurade på nåt bra sätt någon gång? Redigerat 1 april 2005 av tomazopantera
Carl_B Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Nå sa till mej nångång att ja skulle bli musiker på 1a april... börjar känna mej jävlit lurad 🙂
MusicGene Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 jag blev lurad för några år sen att jag vunnit att få förhandstesta studenthemmets nya gigabitlina och få en massa balla tjänster till det. Jävla sätt att luras!
Excubator (oregistrerad) Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 jag blev lurad för några år sen att jag vunnit att få förhandstesta studenthemmets nya gigabitlina och få en massa balla tjänster till det. Jävla sätt att luras! 😄 Att luras om en SÅN grej är ju ren och skär ondska! inget annat!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.