Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Ny i Logic 10 och kan inte få upp Audio File Editor med de vanliga menyerna och funktionerna. Jag har dubbelklickat på själva ljudfilen och får upp bifogad bild.

Någon som fattar vad jag gör för fel?

Mvh Tobias

post-34653-0-36577400-1388834198_thumb.png

Annons
Postat

Det där ÄR väl audioeditorn?

Postat

Njae... Jag försöker t ex öka/minska volymen på delar av en ljudfil men kan inte hitta kommandon i någon meny. Enligt Help ska det se ut så här:

post-34653-0-86652500-1388842742.png

Postat (redigerat)

Hej,

Ny i Logic 10 och kan inte få upp Audio File Editor med de vanliga menyerna och funktionerna. Jag har dubbelklickat på själva ljudfilen och får upp bifogad bild.

Någon som fattar vad jag gör för fel?

Mvh Tobias

Du måste klicka på "File", du har "Track" markerat. Dubbelklicka på filen och klicka sedan på "File".

Redigerat av Sonefors
Postat

Du måste klicka på "File", du har "Track" markerat. Dubbelklicka på filen och klicka sedan på "File".

+1

Tog ett tag innan jag fattade det också. 🙂

Postat

Tack för svar. Känner mig som en idiot, men jag förstår inte var jag ska klicka på File? Det enda "File" jag ser är i huvudmenyn...

Postat

Under texten som säger Prelisten button står det Track och File...i bilden du la upp.

Postat

Jaha...ajdå. Inte hemma nu så jag kan inte kolla.

Men du har dubbelklickat på ljudfilen, alternativt klickat på en av ikonerna längst upp till vänster som föreställer en vågform så får du ju också upp den?

Kan det ha något med att du inte har avancerade inställningar påslaget i menyn?

Kolla för säkerhets skull...

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.