Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Spectrasonics Trilian, ganska mångsidig, många sorters ljud.

Native Instruments har en Rickenbacker i sitt bibliotek som går att variera en del med försteg, PA, kompressor och liknande.

Postat (redigerat)

Jag måste säga att Prominys SR-5 nog är en av de bättre (bästa) jag spelat. Visst är Trilian mastigt och jag har en faiblesse för Scarbees basar (i synnerhet MM-bass amped). Ilyea Efimovs alster går heller inte av för hackor (http://www.ilyaefimov.com/products/modern-bass.html), men det som sålde mig på Prominy är lättheten i att spela snabba picking notes på keyboard som verkligen låter duktigt legato. I Trilian och övriga låter det smått styltat hur jag än vrider på det. Men samtliga nämnda är givetvis gjutna.

http://prominy.com/SR5.htm

Claes nämner Vir2's basis, vilket mkt väl kan vara sjukt bra givet kvaliteten på deras blås och gitarrutbud. Jag gillar Vir2 överlag. Dock floppade de rejält med sitt slagverksbibliotek "Studio Kit Builder" så man vet aldrig.

Redigerat av JohnRick
  • 3 månader senare...
Postat

4 av dom ovanstående personerna som svarat i tråden har över 1000 inlägg vardera varav Claes tex har över 21 000.

Rent logiskt kan man ju anta att Claes inte gjort 21 000 inlägg med reklam för sina produkter eller vad tror du.

Så om du engagerar dig i forumet ( Communityn ) istället för att det första du gör är att försöka

kränga dina produkter och när det inte går börjar du gråta över det så ska du se att saker kanske går bättre och folk respekterar det du har att erbjuda och säga.

Ett forum är ge och ta som allt annat i samhället och du måste bevisa din legitimitet och förtjäna respekten.

Skicka in din produkt till redaktionen istället och be dom göra en ordentlig recension av den

Postat (redigerat)

4 av dom ovanstående personerna som svarat i tråden har över 1000 inlägg vardera varav Claes tex har över 21 000.

Rent logiskt kan man ju anta att Claes inte gjort 21 000 inlägg med reklam för sina produkter eller vad tror du.

Så om du engagerar dig i forumet ( Communityn ) istället för att det första du gör är att försöka

kränga dina produkter och när det inte går börjar du gråta över det så ska du se att saker kanske går bättre och folk respekterar det du har att erbjuda och säga.

Ett forum är ge och ta som allt annat i samhället och du måste bevisa din legitimitet och förtjäna respekten.

Skicka in din produkt till redaktionen istället och be dom göra en ordentlig recension av den

Hej,

Nu är det så att jag har haft detta konto i FLERA år, och varit här och läst men inte postat. Inga fler av dessa nu tack. Jag vill att Studio ska ta bort mitt konto.

Redigerat av Iridium Iris Software
Postat

Jag tycker gott att Iridium Iris Software kan hänga kvar här och visa upp sin produkt! Fler har ju gjort det utan större protester. Varför skulle nu Iridium bli halshuggen för det?

Löjligt!

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.