Naturen (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 (redigerat) Hej! Finns det någon som känner till varför "4sound" kallar sina billigaste klassiska Alhambra-gitarrer för "Maestro Series 100, 200, 300..."? De har unika namn. Kollar man Alhambras egen hemsida (www.alhambrasl.com) samt försäljningsställen i Sverige så verkar namnen där vara "1C, 2C, 3C..." Är det samma gitarrmodell som "4sounds" Maestro-serie? Är de senare handtillverkade i Spanien som "4sound" uppger på sin hemsida? T ex Alhambra Maestro Series 100 (http://www.4sound.se...98&artno=209589)? Tacksam för svar! Med vänlig hälsning "Naturen" Redigerat 2 januari 2014 av Naturen
kolin Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Hej! Om inte jag minns fel så har Gitarren i Göteborg god insikt i Alhambra. De grossade Alhambra på 90-talet. Ring dom o kolla. Alhambra är förvisso en mycket bra gitarr, men det finns andra i samma prisklass som också funkar. Kolin
Naturen (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Kolin, tack för tipset! Jag kollar med dem.
baconator9000 Postat 1 februari 2016 Postat 1 februari 2016 Kolin, tack för tipset! Jag kollar med dem. Hvad fandt du ud af.....? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.