Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Varför ska man ha en tatuering som man inte ser, om man gillar tatueringar menar jag?

Bra fråga. Här kommer ett bra svar:

För att alla kanske inte vill börja med något som är alldeles för synligt. Man vet hela tiden att man bär den på sig, och känner jag behöver lite tid att vänja mig vid det också, då är det en bra lösning. Och i spegeln kan man avnjuta den när man känner för det. Nästa tatuering kommer nog bli på axel eller revbenen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra fråga. Här kommer ett bra svar:

För att alla kanske inte vill börja med något som är alldeles för synligt. Man vet hela tiden att man bär den på sig. Och i spegeln kan man avnjuta den när man känner för det. Nästa tatuering kommer nog bli på axel eller revbenen.

Tatueringar handlar inte heller alltid om att visa upp något för andra, det kan lika gärna vara något som bara är menat för dig själv. Ett sätt att utrycka dig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att veta att det finns ytterligare en här i Längsta som är tolerant med sånt. Jag börjar bli rätt van att bli hånad och bespottad här i Längsta för att jag är intresserad av olika typer av kroppsmodifikationer. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att veta att det finns ytterligare en här i Längsta som är tolerant med sånt. Jag börjar bli rätt van att bli hånad och bespottad här i Längsta för att jag är intresserad av olika typer av kroppsmodifikationer. 😛

🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga. Här kommer ett bra svar:

För att alla kanske inte vill börja med något som är alldeles för synligt. Man vet hela tiden att man bär den på sig, och känner jag behöver lite tid att vänja mig vid det också, då är det en bra lösning. Och i spegeln kan man avnjuta den när man känner för det. Nästa tatuering kommer nog bli på axel eller revbenen.

Om du ska beundra den i spegeln måste du tänka på att tatuera den spegelvänt, annars blir det fel. Särskilt om det är text.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tatueringar handlar inte heller alltid om att visa upp något för andra, det kan lika gärna vara något som bara är menat för dig själv. Ett sätt att utrycka dig själv.

tatueringar på ryggen är endast menade för de som tar en bakifrån

för övrigt tycker jag folk får och bör göra vad de vill med sina kroppar ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tittade lite på Harrison mixbus. Lite konstigt att det är open source men ändå kostar pengar...

Men jag vill iofs inte ha en daw som färgar ljudet ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Rolig gubbe Demonproducenten.

Jag fick plöstligt tillbaka moderatorrättighter så jag råkade av misstag redigera ett av demonens inliägg. Pinsamt värre....

Men nu är det fixar och demonen o jag har ett mine av detta. I hans profil står det numer istället för // raderat av admin //

// raderat av drloop //

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...