Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kaffe på kaffet? 😳

Jasså du menar en påtår! ☺️

Det e påtår i år.

Gottarns gott!

Kollar björnar i tvåan! 😮

Honning?

Postat

Varför ska man stå som packade sillar när det finns så mycket utrymme att man inte måste?

Man kan nästan tro att du är svensk.
Postat

Micke hur många tatueringar har du?

Jag e så sjukt sugen på att gadda mig nu. Har funderat o planerat i veckor på vad jag vill göra och äntligen kommit fram till några nu.

Postat

Jag e så sjukt sugen på att gadda mig nu. Har funderat o planerat i veckor på vad jag vill göra och äntligen kommit fram till några nu.

Tyvärr fortfarande bara en, men vill ha fler. 🙂 Min flickvän har ritat vad som ska bli nästa tatuering, så det handlar bara om att boka tid.

Vad har du för idéer? 🙂

Postat (redigerat)

Tyvärr fortfarande bara en, men vill ha fler. 🙂 Min flickvän har ritat vad som ska bli nästa tatuering, så det handlar bara om att boka tid.

Vad har du för idéer? 🙂

Ah okej 😄 Har för mig att du hade en ros med nått mer?

Har tänkt göra ett träd på sidan av ryggen o upp på skuldran, med fem st fåglar som lyfter från det. Fåglarna ska symbolisera mina bröder o syster.

Sen även en Uggla som sagt ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Tatueringar är för sjömän, fängelsekunder och billiga luder. Eller dom blir det när dom har tatuerat sej.

Om jag måste välja så tar jag nog sjöman.
Postat

5300_1207315508812_2771792_n.jpg

Noter till en av mina låtar. ☺️

Har tänkt göra ett träd på sidan av ryggen o upp på skuldran, med fem st fåglar som lyfter från det. Fåglarna ska symbolisera mina bröder o syster.

Coolt, det kan nog bli snyggt. ☺️

Postat

Tycker du ska tatuera in:

pic_047_clean_790.jpg

Postat

Varför ska man ha en tatuering som man inte ser, om man gillar tatueringar menar jag?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.