Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Tar de åxå väldans lugnt med alkohol nuförtiden.

Mår inge bra på det.

Julmust å Cola e godare ☺️

Pagetopper DE LUX! 😄

Snus på de 😕

JAAAAAAAAAAAAA!!!

Combo

Hopslagningar

E

G

Ott

😑

Alkohol har den inverkan på mej att jag blir ännu mer sur och cynisk. Full o glad har jag aldrig blivit av det. Sprit e skit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar de åxå väldans lugnt med alkohol nuförtiden.

Mår inge bra på det.

Julmust å Cola e godare ☺️

Pagetopper DE LUX! 😄

Snus på de 😕

JAAAAAAAAAAAAA!!!

Combo

Hopslagningar

E

G

Ott

😑

Nöskönt å vara nykter. Bortkastad att supa. Ändå har det hänt både tre o fler gånger bekände han.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Ser på PÅ SPÅRET, Augustifamiljen öser på bra nog. Är det nån av dom skriver här i forumet? Nu är det saxsolo ala Stones Bobby Keys!

Känner några stöcken av famijen. Lirat ihop med någon av dessa gentlemen förr.

Fina pöjkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Dom lirar ju med Håkan Hellström så dom lirar nog både på Liseberg och annorstädes. 🙂

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Du e väldans produktiv algo. Matar låtar. En blir inspirerad att sätta sig å musicera. Imorn kanske. 😑

Jag blir inspirerad av allt, motorer, fågelläten... Skriver och tecknar också på lediga stunder när jag inte jobbar eller gör något kul med familjen. Frugan har varit i Köpenhamn idag så jag har haft lite mer egentid än vanligt som det heter.

Lägger upp foton på flickr och teckningar mest på picasa. Så här kan det se ut när jag leker med bild och verklighet.

PIC_3926.JPG

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev pannkakor i kväll när yngste sonen kom o hämta sin bil. Han e flygspanare i Hästveda, har precis flyttat till Kristianstad. Officer o gentleman,,, Gick på Karlberg i Kungl. Hufvudstan.

Coolt!

Här e jag på Spotify. Första låten där.

http://open.spotify....NTDdjsLDSHroTbq

Rockar fett.

Jag har åtta album där med "Free style electronica". 😐 Har tjänat hundra spänn hittills därför att jag själv går in o lyssnar där. Hohoho... Är kass på att promota mej själv. Det bär emot.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

amensådåpostarman80talsfestalvinnarenbaraförjagärlitedragen...

https://soundcloud.com/simple-machine/lucy-remastered

Jag sjunger fan bra på verserna, men refrängerna skulle jag ha sänkt ett snäpp så min gamla röst orkar med.

Den där minns jag att jag gillade skarpt!

Ska posta min låt från samma festival...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...