Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Och där dök årets CSN-brev ner. "Bara" 30.000 kvar i skulder. xD Hur mycket har ni i Längsta i CSN? Ni ynglingar alltså. xD

Hade betalt allt till csn för 7 år sen när jag fyllt 55. 🙂

Ser nu att the toppen is nådd - igen!!!

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Och där dök årets CSN-brev ner. "Bara" 30.000 kvar i skulder. xD Hur mycket har ni i Längsta i CSN? Ni ynglingar alltså. xD

Började nyss ny termin. Runt 38.000:-

Kommer ha runt 200.000:- när jag är klar.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Och där dök årets CSN-brev ner. "Bara" 30.000 kvar i skulder. xD Hur mycket har ni i Längsta i CSN? Ni ynglingar alltså. xD

Pluggat typ 7 år. Slog nyligen ihop gamla o nya lånet och halverade månadskostnaden. Tror jag ligger på 230k nånting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pluggat typ 7 år. Slog nyligen ihop gamla o nya lånet och halverade månadskostnaden. Tror jag ligger på 230k nånting.

Du ska då alltid vara värst! 😮 xD

Nåväl, du blir ju befordrad tre gånger per CSN-avi... menneh, då vare bara det där om lönen hinner ikapp karriärsraketen? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som jag inte borde klaga, ser jag. xD

Jag ångrar verkligen inte att jag tog studielån, med den låga räntan och inflation på det så är det mitt minsta problem i världen faktiskt 🙂

Värre är det med bostadslånet, fast det kanske man får tillbaks nån dag om inte hela skiten trillar ner i ett slukhål.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Om du träffar någon Robert Kronqvist så hälsa från mig. ☺️

Hade varit hysteriskt kul om jag träffade honom och det i själva verket var du själv xD

Nu vet jag ju dock vem du e såatt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Värre är det med bostadslånet, fast det kanske man får tillbaks nån dag om inte hela skiten trillar ner i ett slukhål.

mm lätt hänt. 😛

Jag har inga CSN-lån alls! Men så har jag inte pluggat nått heller.. 🤪

Om du ringer dom och smörar så får du säkert ta lån utan att plugga också. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...