Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Vad glad jag blir. Har en etta men soffan jag köpte är en bäddsoffa. IRL i åtvidabergc juni-juli.

Övernattning är inga problem.

blir tight med längsta i en etta. hoppas du har ett stort kaffeförråd.

Okej, jag vet att jag VERKLIGEN får skylla mig själv som börjat följa mitt ex blogg igen. Men att läsa följande var ändå lite sårande. Hon skriver om en snubbe som dumpade henne.

Och den lilla missunsamma snubben inom mig vill kommentera och säga: "NU VET DU HUR DET KÄNNS!" Gud, vad jag hatar den där snubben.

nej vad trist att läsa 🙁 man ska hålla sig undan för ex bloggar och sånt alltså. inte alltid så lätt dock

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag funderar på något liknande oxå! Sitter jag bara hemma så räcker det med wifi!

Är lite lur på en Nexus 7"! Är det bra skit?

Dessutom kan man utnyttja telefonens 3G genom en hotspot 😑

Nexus 7 är ett grymt AmigaAGA-demo av Andromeda från 1994. ☺️

Men smurfen med samma namn ska väl vara rätt bra har jag förstått. Enda problemet är att man inte kan stoppa in ett extra minneskort. Google vill att man ska använda deras molntjänster istället... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kommer väl till åtvidaberg? Måste nog snacka med svågern,

Hm - var det riktat till mig?

Anyway, på tal om Åtvidaberg:

Jag har en Facit Privat hemma, tillverkad i Åtvidaberg - min tredje skrivmaskin. Den första var Morfars Remington från 1919. Sen blev det en Olivetti resevariant. Den har jag inte kvar. Lyxliraren i samlingen är en el-Olivetti med tre olika skrivkulor och olika färgband. Den har jag kvar. Låter som ett tröskverk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom kan man utnyttja telefonens 3G genom en hotspot 😑

Nexus 7 är ett grymt AmigaAGA-demo av Andromeda från 1994. ☺️

Men smurfen med samma namn ska väl vara rätt bra har jag förstått. Enda problemet är att man inte kan stoppa in ett extra minneskort. Google vill att man ska använda deras molntjänster istället... 😠

Android är kanske att föredra ändå! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm - var det riktat till mig?

Anyway, på tal om Åtvidaberg:

Jag har en Facit Privat hemma, tillverkad i Åtvidaberg - min tredje skrivmaskin. Den första var Morfars Remington från 1919. Sen blev det en Olivetti resevariant. Den har jag inte kvar. Lyxliraren i samlingen är en el-Olivetti med tre olika skrivkulor och olika färgband. Den har jag kvar. Låter som ett tröskverk.

Jäpp. Åtvidaberg i juli. Du kommer väl? Numera är det partnertech som gäller.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

...eller jag menar google nexus är android men jag menar en annan android grej menar jag.... såatte. 😑😊😱

Är blandmissbrukare, kör både IOS och Android. Använder mindre med minne i Android än i IOS konstigt nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...