Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det hade på riktigt varit väldigt kul med en IRL.

Dricka Whisky, lira gura och snacka skit. 😄

Kommer resa större delen av sommaren men om det är tidigt eller sent på sommarn så funkar det nog.

Postat

Då kör vi!

Men jag tror vi nöjer oss med en eller ett par dagar, hela juni och juli låter lite i överkant 😛

vi kan göra en temadejt av det och gå på åtvid vs. snoken. Hela längsta går på foppoll och nästan ingen vet hur man gör 😄

Det blir väl en dag. Kan garantera fritt boende åt alla, och en fest med grill. Kruska och kvarg åt fidden.

Postat

Det hade på riktigt varit väldigt kul med en IRL.

Dricka Whisky, lira gura och snacka skit. 😄

Kommer resa större delen av sommaren men om det är tidigt eller sent på sommarn så funkar det nog.

Bara du tar med dej gitarren.

Postat

Kanske tittar förbi i sommar med husbilen när ni minst anar det 😮

Jaaa! Så kan vi koka meth... jag menar kaffe! 😄

Postat

Vi behöver ett datum.

Jag är upptagen nationaldagshelgen och midsommar. Tror jag kan övriga helger och har troligtvis semester i juli, så då kan jag osså.

Postat

Lyckades spräcka glaset på min smurfplatta idag.. Två störande sprickor som vandrar över skärmen när jag skriver det här 🙁

Funderar på att beställa en Asus Memopad hd7.. Billig liten rackare med en quadcore-cpu under huven.

Postat

Lyckades spräcka glaset på min smurfplatta idag.. Två störande sprickor som vandrar över skärmen när jag skriver det här 🙁

Funderar på att beställa en Asus Memopad hd7.. Billig liten rackare med en quadcore-cpu under huven.

Vänta till juli med klirr i glaset!

Postat

Ingen 3G i den va?

Postat

Behöver ingen 3g till smurfplattor.

Men frågan är om jag inte ska fortsätta med Samsungs tab - serie. Har ju en USB-konverter så jag kan koppla in en mus..

Postat

Behöver ingen 3g till smurfplattor.

Men frågan är om jag inte ska fortsätta med Samsungs tab - serie. Har ju en USB-konverter så jag kan koppla in en mus..

Kommer du?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.