Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Det hade på riktigt varit väldigt kul med en IRL.

Dricka Whisky, lira gura och snacka skit. 😄

Kommer resa större delen av sommaren men om det är tidigt eller sent på sommarn så funkar det nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kör vi!

Men jag tror vi nöjer oss med en eller ett par dagar, hela juni och juli låter lite i överkant 😛

vi kan göra en temadejt av det och gå på åtvid vs. snoken. Hela längsta går på foppoll och nästan ingen vet hur man gör 😄

Det blir väl en dag. Kan garantera fritt boende åt alla, och en fest med grill. Kruska och kvarg åt fidden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckades spräcka glaset på min smurfplatta idag.. Två störande sprickor som vandrar över skärmen när jag skriver det här 🙁

Funderar på att beställa en Asus Memopad hd7.. Billig liten rackare med en quadcore-cpu under huven.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckades spräcka glaset på min smurfplatta idag.. Två störande sprickor som vandrar över skärmen när jag skriver det här 🙁

Funderar på att beställa en Asus Memopad hd7.. Billig liten rackare med en quadcore-cpu under huven.

Vänta till juli med klirr i glaset!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckades spräcka glaset på min smurfplatta idag.. Två störande sprickor som vandrar över skärmen när jag skriver det här 🙁

Funderar på att beställa en Asus Memopad hd7.. Billig liten rackare med en quadcore-cpu under huven.

Ingen 3G i den va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver ingen 3g till smurfplattor.

Men frågan är om jag inte ska fortsätta med Samsungs tab - serie. Har ju en USB-konverter så jag kan koppla in en mus..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...