Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

haha va hårt du tar det 😛

Kan väl erkänna att jag inte uppskattade den kommentaren du skrev då om "i din värld bland dans och rosor" eller liknande, när du inte vet vad jag gått igenom. Jaja, nog om det.

Ja allltså. Gör ett andra försök för datorn dog. Skrev nåt om din lilla värld av blommor och du blev sur. Oss emellan tyckte jag väl att du brukar uttrycka dej intelligentare. Anledningen till att det är så jävla billigt att turista i thailand måste väl ändå va att prisnivfånn är så jävla låg? Eller hur?

Om jag inte känner dej så beror det mycket på att du skriver om din barndom och din far och problemen du har haft, men inte vill gå in i detaljer.

Det här tog 20 minuter att skriva, Har en dålig kväll.

Din vän

Peter Horvath

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Filosofisk fråga; När känner man någon?

Jag skulle vilja säga att nej, du känner inte mig, men du har en uppfattning om hur jag är som person utifrån ett antal inlägg, du vet hur jag ser ut och var jag bor. Inte mer än så, det räknas inte.

Läste ett foruminlägg här om dagen om just detta. Många människor verkar tycka att man känner varandra när man pratar mycket online. Måste man träffas för att kunna kallas vänner exempelvis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste ett foruminlägg här om dagen om just detta. Många människor verkar tycka att man känner varandra när man pratar mycket online. Måste man träffas för att kunna kallas vänner exempelvis?

På tal om lunarstorm...

Jag tror det har lite att göra med hur nära vänner man har. Själv drar jag mig undan lite när folk kommer för nära, därför har jag inga riktigt nära vänner. Då blir ni här i tråden relativt sett några av mina närmsta vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste ett foruminlägg här om dagen om just detta. Många människor verkar tycka att man känner varandra när man pratar mycket online. Måste man träffas för att kunna kallas vänner exempelvis?

Seriöst, skrev jag just "här om dagen"? Värsta sär skrivning jag någon sin har gjort, tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst, skrev jag just "här om dagen"? Värsta sär skrivning jag någon sin har gjort, tror jag.

men svenskan är ju så jääävla inkonsekvent hela ti'n, nästa gång skriver du nuförtiden och ger dig själv skit för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja allltså. Gör ett andra försök för datorn dog. Skrev nåt om din lilla värld av blommor och du blev sur. Oss emellan tyckte jag väl att du brukar uttrycka dej intelligentare. Anledningen till att det är så jävla billigt att turista i thailand måste väl ändå va att prisnivfånn är så jävla låg? Eller hur?

Om jag inte känner dej så beror det mycket på att du skriver om din barndom och din far och problemen du har haft, men inte vill gå in i detaljer.

Det här tog 20 minuter att skriva, Har en dålig kväll.

Din vän

Peter Horvath

Uppskattar att du tog dig tid och skriva och även presentera ditt riktiga namn. 🙂

Känns mer personligt nu. Sen, no hard feelings 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag var inte speciellt aktiv där! Fjantade mig ibland på klotterväggen som fanns där!

Såatte 😑

Grahn har helt enkelt bara bytt klottervägg och fortsatt på samma spår. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej sadam!

Hur har dagen artat sig egentligen?

Tycker det verkar förjävligt att man ska ha det förjävligt på sin födelsedag faktiskt. Vi bestämmer att det vänder nu och blir skitbra helt enkelt. Om inte får vi vända på det själva. Kanske med en IRL i åtvid. Eller här, vi kan spela in en låt och du får göra precis vad du vill. Skriva text, skråla, ge fantastisk feedback eller skåla.

ALLA FÅR/SKA/MÅSTE KOMMA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, jag vet att jag VERKLIGEN får skylla mig själv som börjat följa mitt ex blogg igen. Men att läsa följande var ändå lite sårande. Hon skriver om en snubbe som dumpade henne.

I fell in love last year. In love for real. What I have realised afterwards is that I have never been in love for real until now.

Och den lilla missunsamma snubben inom mig vill kommentera och säga: "NU VET DU HUR DET KÄNNS!" Gud, vad jag hatar den där snubben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej sadam!

Hur har dagen artat sig egentligen?

Tycker det verkar förjävligt att man ska ha det förjävligt på sin födelsedag faktiskt. Vi bestämmer att det vänder nu och blir skitbra helt enkelt. Om inte får vi vända på det själva. Kanske med en IRL i åtvid. Eller här, vi kan spela in en låt och du får göra precis vad du vill. Skriva text, skråla, ge fantastisk feedback eller skåla.

ALLA FÅR/SKA/MÅSTE KOMMA!

Vad glad jag blir. Har en etta men soffan jag köpte är en bäddsoffa. IRL i åtvidabergc juni-juli.

Övernattning är inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kör vi!

Men jag tror vi nöjer oss med en eller ett par dagar, hela juni och juli låter lite i överkant 😛

vi kan göra en temadejt av det och gå på åtvid vs. snoken. Hela längsta går på foppoll och nästan ingen vet hur man gör 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kör vi!

Men jag tror vi nöjer oss med en eller ett par dagar, hela juni och juli låter lite i överkant 😛

vi kan göra en temadejt av det och gå på åtvid vs. snoken. Hela längsta går på foppoll och nästan ingen vet hur man gör 😄

Jo jag vet hur man går..... Eller va menar du? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...