Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag ska halta iväg till nyårsfirande i grannbyn och fixa förrätt. Jag har glömt att handla nyårscigarr, men det får gå.

Annons
Postat

Jag ska inte klaga, har inte tagit en enda värktablett och kunde sova utan problem inatt. Det enda som grämer mig lite är att jag hade tänkt sitta i soffan resten av ledigheten, men det är typ det enda jag inte kan göra xD

Kan iofs halvligga istället, så det gör inte så mycket det heller

k9 (oregistrerad)
Postat

Så klart att det inte är för tidigt 😮☺️ Tänk om du missar det 🙁

JO, det får man! 😑

* * *

Gott Nytt År!

🙂

😛

Postat

Ringe polisen och påpekade att de hade fått åldern fel. De beklagade att de använt födelseåret som ålder. De beklagade det en gång till när jag påpekade att även födelseåret isåfall var fel.

Vår poliskår har koll.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ringe polisen och påpekade att de hade fått åldern fel. De beklagade att de använt födelseåret som ålder. De beklagade det en gång till när jag påpekade att även födelseåret isåfall var fel.

Vår poliskår har koll.

Haha!
Postat

Vår poliskår har koll.

Med lite tur plockar dom snart in kärringen så att du får din dag i domstolen.

Postat

Så klart att det inte är för tidigt 😮☺️ Tänk om du missar det 🙁

JO, det får man! 😑

* * *

Gott Nytt År!

🙂

Chae 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Två och en halv timme till matchen startar. 🙂

Postat

Jo man får inte gott nytt åra innan vi är uppe i 19 994 inlägg. Det fattar väl alla? 😛

Är vi hemma snart? Eller alltså hemma e vi ju men alltså... E vi hemma? 😳

Postat (redigerat)

Vad händer om en datorfläkt går sönder? Går datorn igång öht?

Det beror på vilken fläkt det är om går sönder. Är det en stationär och fläkten sitter på processorn kommer den nog stängas av ganska snart. Sitter den i nätagget så tar det nog inte så lång tid innan den gör det också. Sitter den i chassit kanske det inte gör så mycket, mer än att övriga fläktar jobbar hårdare och komponenterna slits lite fortare.

Om det är en laptop kommer den nog inte fungera så bra längre oavsett vilken fläkt det är.

Redigerat av Fidden
Postat

Svårt att beräkna när jag behöver gå till station. Tar 20 minuter i vanliga fall... Får väl räkna med det dubbla antar jag...

Och en PT på det, jo man tackar!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.