Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Men jag vill slunga snö (på grannens tomt). ☺️

Jaha! Så¨att du får mer snö på din då. 😕
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Ja fast nä ja nä

..eller tvärtom! 😕☺️

Tvärtom blir- Nej fast jo fast nej fast ja...så det så.
Postat

stöldgods 😄

Inte vet jag, men sänka med 1000 efter en vecka.......Jag har i alla fall haft min/mitt keyboard sen i maj eller nåt.

Postat

Ja, bättre han använder ångerrätten och få tebax alla pengar.

Hur tänker folk ibland? 😆😄

..jag tänker då ingenting. 😳😱😊

k9 (oregistrerad)
Postat

En sån här.

KOC-PA600-B.png

Oj ! Såg dyr ut.
Postat

Troligtvis är det vittnets ålder som förväxlats med mitt. Föraren var arg och skrek att hon inte körde mot rött med flit. Kanske berodde det på att en mobb med arga pensionärer slutit upp bakom mig och stod och slog knytnävarna i bilen.

Postat

Oj ! Såg dyr ut.

Nu kostar den 9 200 ny. Jag vet inte om det är rimligt att begära 7 000. Jag skulle kunna tänka mig att gå ner lite. Sen är frågan om det finns någon som är intresserad av en sån här mackapär.

Postat

Troligtvis är det vittnets ålder som förväxlats med mitt. Föraren var arg och skrek att hon inte körde mot rött med flit. Kanske berodde det på att en mobb med arga pensionärer slutit upp bakom mig och stod och slog knytnävarna i bilen.

Då kommer hon att bli dömd om dom får tag på henne.

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Jo det har vi ju. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Jo det har vi ju. 😛

Några Jan alltså.
k9 (oregistrerad)
Postat

Såg klart Viva Hate. Tyckte den var riktigt rolig mot slutet. Skönt att de vågade vara så uppenbart patetiska. 😆 😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Kändes som att det innehöll en hel del ironi över hur 90-talet såg ut då.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.