Memphis Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 sov som en stock mellan 02-03.40. Sen vet jag inte vad som hände. Funderar på att gå och gymma lite. 😳 😕
Den Gode Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Var bor du nu när du pluggar, om du nu gör det fortfarande?
Memphis Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Vilken helvetesmaskin. Den där kan du slunga bort stora delar av dig själv med om det vill sig illa. 😛
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Var bor du nu när du pluggar, om du nu gör det fortfarande? Jag? Bor himme hos morsan! Det är dit vi beställde slungan.. Annars bor jag i lägenhet!
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Joråsåatte! Man grämmes att vi sålde MTD slunga! Den va riktigt bra och kraftig (8hk).
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Får dom inte va på soffan? Sover dom inte i din säng? Nej och jo. De får inte vara i soffan men de får sova i sängen.
Den Gode Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Måste börja lära mig programmera min korgkeyboard om jag inte ska sälja den, men det verkar knepigt att sälja över internet. Frågan är vilket som är knepigast? Att sälja eller lära sig programmera?
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Det blir ju onekligen svårast att lära sig programmera den om man säljer den. ☺️
Den Gode Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Det blir ju onekligen svårast att lära sig programmera den om man säljer den. ☺️ Jag har aldrig sålt nåt över internet och man hör ju om att folk blir lurade.
Den Gode Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Vilka erfarenheter har av att sälja grejer, och hur har ni gjort?
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Jag har sålt en del grejer över internet! Men har hela tiden begärt förskottsbetalning eller mot efterkrav på bussgods. Då har jag alltid lagt på några hundringar på priset för frakt och eventuell efterkravsavgift. De ha inte strulat något för mig hittills.
Den Gode Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Jag har sålt en del grejer över internet! Men har hela tiden begärt förskottsbetalning eller mot efterkrav på bussgods. Då har jag alltid lagt på några hundringar på priset för frakt och eventuell efterkravsavgift. De ha inte strulat något för mig hittills. Har folk inte något emot att betala i förskott då? Dom kan ju bli blåsta. Säljer man på blocket finns det tydligen något som kallas blocketpaket som verkar rätt bra. Via vilka kanaler har du sålt?
slejnard Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 I schtan pite! Nyfikad 😑 Visst glasklart på vägen hem sen 😮
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Har folk inte något emot att betala i förskott då? Dom kan ju bli blåsta. Säljer man på blocket finns det tydligen något som kallas blocketpaket som verkar rätt bra. Via vilka kanaler har du sålt? Främst via blocket! Jo blocket paketet kan nog vara bra har inte provat men jag tycker det verkar mest krångligt! Jag har vart noga med att visa upp min adress och telefonnummer om det skulle va nått! Det har gått bra hittills men om folk inte vill betala i förskott så kan man använda bussgods efterkrav istället där dom betalar när dom hämtar ut paketet.
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Men jag tror att när det gäller att sälja och köpa musikprylar så är folk mer ärliga.
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Fidden har blivit påkörd verkar det som! Han får komma hit och skvallra sedan tycker jag. Det verkar ha gått bra iallafall!
Den Gode Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Fidden har blivit påkörd verkar det som! Han får komma hit och skvallra sedan tycker jag. Det verkar ha gått bra iallafall! Hur vet du det? Och tack för hjälpen.
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Nu är det plus ute. Kanske dumt att köpa en snöslunga nu om allt smälter bort... 😑😱😊
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Det är ju säkrare att sälja saker än att köpa saker via nätet. Du måste ju kräva förskottsbetalning bara. Har både köpt och sålt prylar över nätet. Bara varit krångel en gång och det var när jag handlade av en som sålde här på forat faktiskt.
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Nu är det plus ute. Kanske dumt att köpa en snöslunga nu om allt smälter bort... 😑😱😊 Kan ju vara busväder ända in i början på mars. Men oftast så är det ju januari och februari som bjuder på mest snö. Sedan så är det ju mindre än ett år kvar till nästa vinter redan. 😛
Zakyath Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Fidden har blivit påkörd verkar det som! Han får komma hit och skvallra sedan tycker jag. Det verkar ha gått bra iallafall! Skönt att det gått bra! Måste väl vara all irish whisky som förorsakade det
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Kan ju vara busväder ända in i början på mars. Men oftast så är det ju januari och februari som bjuder på mest snö. Sedan så är det ju mindre än ett år kvar till nästa vinter redan. 😛 Jo he sant! Nästan så att man vill att det ska snöa mycket nu så man får valuta för penninga.. 😄☺️
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Jo he sant! Nästan så att man vill att det ska snöa mycket nu så man får valuta för penninga.. 😄☺️ Fast om det snöar mindre så sliter du ju mindre på slungan med. Så det är kanske bäst att det inte snöar alls. För då är ju slunga i nyskick även näst-nästa vinter. 😉
Neosus Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 Men jag vill slunga snö (på grannens tomt). ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2014 Postat 30 december 2014 😳 Godis? 😆 Märkligt smeknamn jag gav dig där Den Gode. 😆
Recommended Posts