Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

sov som en stock mellan 02-03.40. Sen vet jag inte vad som hände. Funderar på att gå och gymma lite.

😳

😕

Postat

Var bor du nu när du pluggar, om du nu gör det fortfarande?

Jag?

Bor himme hos morsan! Det är dit vi beställde slungan..

Annars bor jag i lägenhet!

k9 (oregistrerad)
Postat

Får dom inte va på soffan? Sover dom inte i din säng?

Nej och jo. De får inte vara i soffan men de får sova i sängen.
Postat

Måste börja lära mig programmera min korgkeyboard om jag inte ska sälja den, men det verkar knepigt att sälja över internet. Frågan är vilket som är knepigast? Att sälja eller lära sig programmera?

k9 (oregistrerad)
Postat

Det blir ju onekligen svårast att lära sig programmera den om man säljer den. ☺️

Postat

Det blir ju onekligen svårast att lära sig programmera den om man säljer den. ☺️

Jag har aldrig sålt nåt över internet och man hör ju om att folk blir lurade.

Postat

Jag har sålt en del grejer över internet! Men har hela tiden begärt förskottsbetalning eller mot efterkrav på bussgods. Då har jag alltid lagt på några hundringar på priset för frakt och eventuell efterkravsavgift.

De ha inte strulat något för mig hittills.

Postat

Jag har sålt en del grejer över internet! Men har hela tiden begärt förskottsbetalning eller mot efterkrav på bussgods. Då har jag alltid lagt på några hundringar på priset för frakt och eventuell efterkravsavgift.

De ha inte strulat något för mig hittills.

Har folk inte något emot att betala i förskott då? Dom kan ju bli blåsta. Säljer man på blocket finns det tydligen något som kallas blocketpaket som verkar rätt bra. Via vilka kanaler har du sålt?

Postat

Har folk inte något emot att betala i förskott då? Dom kan ju bli blåsta. Säljer man på blocket finns det tydligen något som kallas blocketpaket som verkar rätt bra. Via vilka kanaler har du sålt?

Främst via blocket! Jo blocket paketet kan nog vara bra har inte provat men jag tycker det verkar mest krångligt! Jag har vart noga med att visa upp min adress och telefonnummer om det skulle va nått! Det har gått bra hittills men om folk inte vill betala i förskott så kan man använda bussgods efterkrav istället där dom betalar när dom hämtar ut paketet.

Postat

Fidden har blivit påkörd verkar det som! Han får komma hit och skvallra sedan tycker jag. Det verkar ha gått bra iallafall!

Hur vet du det? Och tack för hjälpen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är ju säkrare att sälja saker än att köpa saker via nätet. Du måste ju kräva förskottsbetalning bara. Har både köpt och sålt prylar över nätet. Bara varit krångel en gång och det var när jag handlade av en som sålde här på forat faktiskt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är det plus ute. Kanske dumt att köpa en snöslunga nu om allt smälter bort... 😑😱😊

Kan ju vara busväder ända in i början på mars. Men oftast så är det ju januari och februari som bjuder på mest snö. Sedan så är det ju mindre än ett år kvar till nästa vinter redan. 😛
Postat

Fidden har blivit påkörd verkar det som! Han får komma hit och skvallra sedan tycker jag. Det verkar ha gått bra iallafall!

Skönt att det gått bra! Måste väl vara all irish whisky som förorsakade det

Postat

Kan ju vara busväder ända in i början på mars. Men oftast så är det ju januari och februari som bjuder på mest snö. Sedan så är det ju mindre än ett år kvar till nästa vinter redan. 😛

Jo he sant! Nästan så att man vill att det ska snöa mycket nu så man får valuta för penninga.. 😄☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo he sant! Nästan så att man vill att det ska snöa mycket nu så man får valuta för penninga.. 😄☺️

Fast om det snöar mindre så sliter du ju mindre på slungan med. Så det är kanske bäst att det inte snöar alls. För då är ju slunga i nyskick även näst-nästa vinter. 😉
k9 (oregistrerad)
Postat

Va var det du vill sälja Godis?

k9 (oregistrerad)
Postat

😳 Godis? 😆

Märkligt smeknamn jag gav dig där Den Gode. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.